Even voor wie het interesseert, in handelaarsland zijn ze redelijk enthousiast over dit programma omdat het vooral hele goede reclame is.
Nog even over het programma, ook de deelnemers zullen voor een groot deel handelaren zijn, alleen mogen zij geen reclame maken, maar je merkt aan hoe men er over praat of ze gewend zijn om deals te maken.
De aanbieders zijn niet geheel onwetend, zie bv. ook de striptekening en de tekeningen van Lucebert en vorige week twee flessen wijn. Lijkt me ook logisch dat je je huiswerk doet voordat je met 4 handelaren aan tafel gaat.
Je kunt ook gewend zijn om deals te maken zonder handelaar in de aangeboden spullen te zijn natuurlijk. Programma doet wel een beetje voorkomen alsof we meestal met liefhebbers temaken hebben. Dat het vaak handelaren zijn blijft kennelijk achterwege.
Zeker, ik bedoelde overigens deals in deze handel, maar je opmerking is terecht.
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar is dit niet hetzelfde horloge als laatst in die aflevering van Kassa met dezelfde Jasper over beleggen in horloges?
Was mooi om te zien. Had volgens mij te hoog in gezet met zijn prijs.
Maar als je ziet dat een van de handelaren zelf een Rolex Daytona om had en tig aantal jaren geleden gekocht had voor 1750 gulden als ik het goed heb en nu ongeveer een waarde heeft van 40K heb je het niet slecht gedaan.
Geen enkele bank geeft zoveel rente.