Mooie horlogedoos! Toevallig zat ik van de week nog te zoeken naar een watchtray om hetzelfde mee te doen.
Mag ik vragen waar jij de tray vandaan hebt? Ik meette 30 x 28,5 x 5 cm op als maat overigens…
Mooie horlogedoos! Toevallig zat ik van de week nog te zoeken naar een watchtray om hetzelfde mee te doen.
Mag ik vragen waar jij de tray vandaan hebt? Ik meette 30 x 28,5 x 5 cm op als maat overigens…
Tjonge jonge wat mooi
Enig idee waarom bidle niet meer op HF is ?
Dat doe je goed, jij kijkt er meerdere x per dag naar, niet wij!
Zie verkoop ad nu in banden gedeelte
Dit dus… Heel jammer… met name de [BR] waren bijzonder fijn lees- en kijkvoer.
Ik heb ook gelezen hier dat hij z’n prachtige collectie in de verkoop heeft gedaan.
Ik heb nog wel een mooie zwarte lederen band voor je. Stuur even een PB als je interesse hebt
Dat is teleurstellend om te lezen.
De man had een prachtige collectie.
P.s. Je laat je toch niet wegjagen door iemand anders op een forum omdat hij vaak topics opent? Het is maar waar je jezelf over opwindt. @Bidle de beste mijnheer heeft beloofd zijn leven te beteren dus wellicht biedt dat perspectief ?
Groet !
Die vind ik wel gaaf dus hoor t graag Mvg
Thanks! Het is een custom made tray van MisterChrono uit Hong Kong. Helaas erg prijzig maar het is iedere keer een feest als je zo’n doos open maakt. De tray is gemaakt van massief hout met mooie voering. Dus de hele doos weegt aardig wat.
Ik heb nog wat foto’s van een gestripte Moonwatch doos op mijn computer staan. Eens zien of die nog kan vinden, maar je schrikt je kapot. Het is niet veel meer dan karton en voering.
Ik mis sowieso de Speedmaster GTG’s, dat is de voornaamste reden dat dit zo’n leuk horloge is. Daar had je ook van dat soort verzamelaars, allemaal heel vriendelijk en bijna nederig. Het woord “investering” valt daar zelden.
Zal dan wel meer aan de hand zijn (geweest). Mijn interesse voor mijn collectie is niet gelinkt aan een forum.
Hier ook, dit is normaal mijn banden doos met het horloge erbij. Heb wat banden verkocht en binnenkort ga ik er nog een 1175 te koop zetten en een hagelnieuwe 1171/633 staat in het blauwe gedeelte (einde schaamteloze plug)
Oh wait, volgens mij heb ik jouw draadje op een internationale forum wel eens gezien Ik schrok inderdaad van de prijs die daar vermeldt stond.
Klopt ging ergens richting de 350 inclusief express verzending vanuit Parijs (daar hebben ze ook een “kantoor”). Maar goed, een Omega crocoband met doornsluiting is net zo duur haha. Twee keer niet te hard rijden in de bebouwde kom en je hebt het ook al eruit
Iets met chrono en tachymeter zeker