Bij een servicepunt in België vroeg men 360€ voor de sluiting
Ik ga denk ik ook voor de 1171 band gaan, maar zal dit precies best via Nederland doen.
Ik kan je wesselink en vreeker van harte aanraden
Wanneer een gezocht topic
Helemaal met je eens!
Ziet er goed uit zeg. Wat kost dat nou een 1171 band nieuw bij de dealer?
Welke sluiting zit er op?
430 euro all in … boel geld maar voor mij tot nu toe elke euro waard. Past gewoon OEM, en omdat het bij oudere speedmasters OEM is doet het voor mij ook geen afbreuk aan het totaal plaatje.
Getwijfeld over een andere sluiting voor de originele band van de hesalite speedy, maar toen ik deze om had en voelde was ik meteen verkocht!
Mooi hoor die nieuwe 1171. Rammelt deze nu wel of niet?
Vergeleken met de standaard oem, ja… enorm… meer dan een rolex jubilee? Nah. Door mijn datejust ben ik er wel aan gewend. Draag comfort is ok, maar (rolex) jubilee is mij betreft echt de koning qua comfort. Het kan ook zijn, omdat dat het horloge zonder band ook aardig aan het gewicht is… dat je dit gewoon meer voelt… bij de 16234 36mm vergeet ik vaak dat ik een horloge om heb tot ik er naar kijk als het ware…
Maar hè, zal vast voor iedereen weer persoonlijke voorkeur zijn. Wat ik wel weet, is dat de 1171 super comfortabel is tov de standaard band, door het gebrek aan micro adjustments…
Dat ziet er echt goed uit! Ga er eens over nadenken maar lijkt me heel cool op de speedy
Wow, gaaf! En de end links hoeven niet bijgevijld te worden? Het ziet er iig beter uit dan de huidige OEM, die vind ik toch vrij lomp…
Klopt! 1:1 fit👌🏼
Welke end links zitten erbij?
633
De ultieme bandenkoning! Ik heb er al 3 gehad, en zal niet raar kijken als ik er weer 1 heb voor het einde van het jaar
Dit klopt helaas niet. Mogelijk hebben ze het gevijld bij jouw AD, maar het past standaard niet meteen. De zijkanten moeten iets gevijld worden. Ik weet dat ze bij Juwelier Punte in Utrecht dit graag doen voor hun klanten en zelf heb ik het ook een paar keer gedaan. Dus nieuw uit de verpakking past het niet meteen.
Dan kom je niet verder dan dit:
Heerlijk! Is dat de ex band van Jurk?
Ah, dan is het ‘bedrog’! Bij wesselink en vreeker hadden ze deze band er zo snel op dat het een 1:1 fit lijkt! Er valt verder ook niks aan te zien .
Excuus voor de verwarring