Speedmaster only II

Deze is zeker aan een servicebeurt toe, maar om een hele andere reden: vanaf nieuw heeft deze Omega nooit meer dan 1 week gelopen en dat is dan ook precies de reden dat ik er niets aan laat doen…
Mijn vader kon de klok slechts 2 dagen gebruiken, ik zelf de andere. Noem het nostalgie…
Neemt niet weg dat ik een andere heb die WEL gedragen en onderhouden wordt :shushing_face:
O ja, op de foto lijkt hij gedragen, in het echt: nieuw… man wat mooi…

5 likes

Ziet er inderdaad scherp uit! Maar waarom droeg jouw vader het zo weinig? Het is nou niet bepaald een dress watch :blush:

Omdat mijn vader eind 1969 overleden is…
Ik was toen 8 ( pfff, ben ik al zo oud …) en het horloge is dus “automatisch” naar mij gegaan (maar toen was ik al wat ouder :blush: )
Of te wel voor de kenners: Apollo Henkie heb ik nog gehoord !

3 likes

5 likes

5 likes

6 likes

Een FOIS? En die ST1 dan?!

1 like

Toen ik 19 was heb ik in Zweden op een ZW TV met zeker 100 anderen naar de landing op de maan gekeken maar zonder Apollo Henkie :joy:

1 like

Dan heb je wat gemist, en dat op jouw leeftijd…

Met uitzending gemist is alles terug te halen.ook dooie Henkie. :sweat_smile::sweat_smile:

Ik heb de Tuesday een paar dagen gedragen en hoewel een fantastisch horloge, vind ik hem te groot. Afgelopen zaterdag (vrij impulsief) een Fois gekocht, vanwege de maat, lugs en krasvast saffier. Ben onderhand op zoek naar wat blijvers rond de 40 mm. en misschien een andere hobby. :thinking:

2 likes

Dat is eigenlijk ook zo.

Joh. :wink:

Gemotoriseerde tweewielers?

1 like

2 likes

De huidige is, na eenzelfde jarenlange reis als met horloges, inmiddels uitgekristalliseerd en doe ik niet meer weg. Mijn vaste motorzaak vroeg me laatst hoe het met me ging…:joy:

Denk samen met m’n zoon nog maar eens hifi oppakken en bekijken of we er wat van kunnen maken. Lijkt me nog steeds een leuke reis. :thinking::+1:

1 like

12 likes

Zo…nu mag ik ook hier mee doen :grinning:

Mijn NA

12 likes

7 likes

18 likes

Prachtig op die band.

1 like

Thanks man :pray:.

1 like