Speedmaster only II

Houston calling @Watchstick_81! :grinning:

Uw huiswerk voor vandaag. Vanavond inleveren aub.

2 likes

Nee original vintage design. Stond zelfs zo in de catalogus haha. Andere tijden…

3 likes

Ben ook voor een nieuwe gegaan… niets is leuker dan bij de ad je horloge uit te pakken…! Leuker dan kerst ochtend. :+1:

1 like

@RLC heeft er ook eentje op zijn Speedmaster gemonteerd, hij kan waarschijnlijk meer vertellen qua prijs etc.
@RLC naar de info balie aub…! :wink:

1 like

Yes ik heb er een Omega adjustable clasp met 3 adjustable positions op laten zetten. Heeft ook nog om hem te laten passen twee endlinks van de Planet Ocean nodig. Totale kosten waren ongeveer 240 euro. 90 voor de endlinks en 150 voor de clasp.

4 likes

Wanneer was dit? Want de prijzen waren vorig jaar flink omhoog gegaan. Dit jaar ook waarschijnlijk.

Dat is al wel tijdje geleden. Denk ruim een jaar.

1 like

Wat een heerlijk horloge toch …

10 likes

Hopelijk morgen ook weer hier posten.

6 likes



10 likes

Ik heb 160 betaald bij Punte in Utrecht, incl montage. Dit was bijna exact een jaar geleden. Clasp is een aanrader!

1 like

Ik heb mijn set ook gehaald bij Ruud van Juwelier Punte. Prima adresje voor onderdelen (en horloges haha), ik kom er graag. Later weer verkocht hier op het forum omdat de 1958 mij echt niet ligt. Veels te dik. Dan liever zo’n 1171 rammelband :wink:

5 likes

Iemand nog op zoek naar een Ed White?

1 like

Ultramandag.

12 likes

Mocht er iemand een Ultraman flippen… :wave::wave::wave::wave:Hier graag!

4 likes

Stunning horloge id

1 like

Gelijk heb je Erik. Ben langzaamaan bezig met een 1680 of 5513 ipv de 14060, en die reis zal nog wel even duren.
Maar voor een Ultraman flip ik graag nog eens mijn 145022 en de AT in de toekomst. De nwe Sub zal zich eerder aandienen dan de Speedy en ben dus ook wat beter op de hoogte van de prijzen gekoppeld aan staat daarvan momenteel. Maar van de Ultraman eigenlijk geen idee. Jij?

2 likes

Geen idee, duur zat in ieder geval. :joy::+1:

1 like

Ik deed mee vandaag :wink:
Leuk dat je er ook één hebt!

10 likes