Deze vandaag maar weer eens om. Blijft een prachtig horloge.
,Dit zijn hele andere bandjes dan dat bandje waar ik op reageerde he…
Haha oh ok. Zijn die van jou wel zo duur dan? Schandalig. sorry ben al een aantal wijn onderweg
Gaat om dit bandje:
Niet zo’n lange velcro band.
Mooi! Jean Rousseau maakt ook de cordura straps voor Omega, dus bijvoorbeeld de Silver Snoopy straps komen uit dezelfde werkplaats (althans, dat was ten tijde van de Snoopy 45th zo). Vreemd genoeg mogen ze niet hetzelfde ontwerp of kwaliteit toepassen? De afwerking is minder dan de Omega strap. Niet slecht hoor, zeer zeker niet, maar ik vind het opvallend. Prijs van de JR strap is ook stuk lager
Vandaag deze speedmaster mogen ontvangen. Erg blij mee!! Mijn eerste!! Een bijzonder exemplaar om mee te beginnen. Hopelijk mag ik op termijn andere modellen ervaren, maar nu eerst van deze genieten.
De two-tone bracelet is heel tof. De gouden schakels liggen wat lager dan de sandblasted stalen schakels. Je verwacht veel bling, maar dat valt onwijs mee vanwege de mat gouden dial.
Ik laat hem ook even hier achter
Waar haal je deze??
Haha blijft bijzonder dat de Rolex Oyster bracelets en de Speedmasters bracelets naadloos 1 op 1 uitwisselbaar zijn!
Google “Moment Macro” en de eerste link
Ik heb nog een clipon macro lens set van Girard Perregaux in de aanbieding als je wat wilt experimenteren.
€75
Hoe bevestig je deze dan aan je telefoon? Ik zie geen klip.
Dat klinkt interessant.
Ductape of 1 seconde lijm…nee je moet ook een iphone hoesje erbij kopen, daar passen alle lenzen op.
Stuur maar een PB als je die GP set wilt. Donatie aan het goede doel en hij is van jou
Niet helemaal, ziet een beetje speling op de endlink. Maar past verrassend goed ja.
Mmm dat biedt mogelijkheden. Jubilee op de speedmaster?
Plaatje voor de sfeer:
Niet mijn foto, wel mijn horloge. Foto door @malus65
Ok nee. Dank hiervoor.