Speedmaster only II

3 likes

Niet veel, want volgens mij willen ze het alsnog de 2020 spelen gaan noemen?
Anyway, er zijn maar twee originele ontwerpen van deze Speedmaster serie en de andere drie lijken enorm veel op de echte collectible Speedmasters.

Nou… Op C24 zijn bijna alle “Panda’s” alweer verdwenen.

Binnen twee dagen is dat aanbod vrijwel geheel verdwenen

Valt wel mee hoor :wink:
Het gaat op en neer, paar maanden geleden stond er eentje op.

En totaal 43 alleen al op Chrono24. Maar zal aan mij liggen, ik zie de meerwaarde van de Olympische Spelen niet, laat staan een prijstoename omdat het is uitgesteld door een dodelijk virus.

2 likes

Heel goed

Is er maar één uit de EU.
De rest moet je toch nog +/- 25 % bij rekenen.

1 like

Op Milanese :+1: of :-1:?

9 likes

Niet mijn ding…

Idem

No way. Een Chronostop ziet er wel weer heel goed uit daarmee. Dit voor de vintage-liefhebbers. Had zelf ook die combi, tot die anderhalve minuut gratis winkelen hier afgelopen oktober. :expressionless:

Speedy Pro = zwart kalfsleer met off-white stiksel, of regulier staal. Donkerbruin leer (met off-white stiksel!) kan soms ook wel.

Nee.

Ga dan voor een Forstner Komfit “JB” Mesh Watch Band, dan heb je tenminste nog een beetje een authentiek gevoel aan de pols.

Ook bepaald niet mooi, maar de ruimtewanderlaars liepen er wel mee rond in hun vrije tijd:first_quarter_moon_with_face:

Dat vind ik ook. Daarom laat ik @Ko-Banden er een maken :grin: maar dan met echt wit stiksel.

2 likes

9 likes

Ik vind dit best leuk staan voor de afwisseling :blush:

1 like

Ik vind hem geweldig

6 likes

Haha, serieus?

Goedemorgen, ik vond het wel ff schrikken

2 likes

Ik mag hier ook weer meedoen, dit is de derde, na eerder twee Moonwatches te hebben gehad.

17 likes

7 likes

:star_struck:

20 likes

Op zwart struisvogel poot leer.



13 likes