Speedmaster only II

Saai he… :see_no_evil:

1 like

Haha succes! Wel een gaaf bandje die licht suede!

2 likes

Thanks, ja die bevalt me erg goed moet ik zeggen, mooie combi :ok_hand:t2:

Wat gaan het weer meemaken :see_no_evil: hij is prachtig hoor dat is het niet alleen zit meer met de fragielheid (is dit een woord ?) van het horloge…

2 likes

Wat wil je er mee gaan doen? Everest beklimmen :rofl:

1 like

de aanzet met die " vreemde" link is ook niet mijn cup of tea. Ik zou een “normale” Omega Mesh mooier vinden (oude of nieuwe versie).

1 like

Hahaha nee dat niet maar gewoon lekker naar het zwembad en dat soort dingen, zit meer in mijzelf, wil graag dat een horloge minimaal 100m waterdicht is en saffier glas…

1 like

Mesh op de speedmaster vind ik ook wel aan te gluren. Echter is dit voor af en toe als afwisseling. OEM staal/nato/leer is allemaal toffer denk ik.

met een nieuwprijs bij de AD van 430 euro zou de normale mesh waarschijnlijk ook een stuk goedkoper zijn geweest.Omega nato is ook erg fijn en leveren ze tegenwoordig origineel omega ook in alle kleuren van de regenboog.

1 like

Die zat in mijn set vd speedmaster sapphire sandwich niet bij :unamused: was de prijs ook naar overigens.
Zat laatst te twijfelen over de omega nato van Peter, maar vond het te veel geld voor een stofje.

1 like

Ze leveren zelfs een regenboog nato!

ik heb te lang getwijfeld over die van peter maar had het eigenlijk moeten doen. Heb de zandkleurige bij mijn Seamaster gekregen en is echt een fijn ding.

In praktijk weet ik overigens niet hoe vaak ik de Mesh er af zal halen. Dat ding is echt zo comfortabel!

1 like

Ach ik heb een zwarte nato van blushark die kwalitatief niet veel onder doet voor de omega nato. Werkt prima :slight_smile:

1 like

Is goed terecht gekomen. Nieuwe eigenaar is dol op Nato’s, ik heb er een hekel aan. :wink:

2 likes

Ik begin ze de laatste tijd echt te waarderen waar dit vroeger niet zo was.
Ik kan alleen meer dan 25 euro voor een nato niet aan mezelf rechtvaardigen. Al ben ik me er zeker van bewust dat ik geen goedkopere ongedragen omega nato zal vinden :wink:

2 likes

Zo’n Erica niks voor je? Ik vind die losse flap bij een NATO zo lelijk…

1 like

Ik heb zo’n nep-merk-erica band en draag hem eigenlijk nooit. Vind die bandjes wat te strak/ielig ogen. Ik vind die flap eigenlijk totaal niet storend meer. Maakt het geheel wat stoerder.

Ik was altijd anti NATO, maar heel eerlijk vind ik zo’n Erica toch wel heel gaaf dragen…

Ik vraag me alleen af wat dat stugge materiaal doet met je kast na verloop van tijd.

Dat zal er van af hangen hoe vaak en hoe lang natuurlijk. En van het horloge. Hoe hard is het staal.

1 like

Je gaat het echt zien op je caseback. Zo hard is dat Omega-staal niet volgens mij. Het krast heel rap.

En die draagsporen krijg je er nooit meer uit, tenzij bij een volledige re-polish/satin bij Omega zelf; waar ook het midden-embleem opnieuw gezandstraald wordt.