Speedmaster only II

No brainer

Schade geeft karakter :wink:

7 likes

Auw! Is wel het voordeel van plexi. Saffier zou nu geheel verbrijzeld zijn geweest, inclusief splinters tot in je uurwerk.

Zag vandaag dat mijn urentelwijzertje opeens mooi recht zit! Heel gek. Zou 'm zelf noooooit open maken natuurlijk, brrrr.

Denk dat het de Omega-elfjes waren. :innocent:

4 likes

Als je dit wil voorkomen, dan is er maar een oplossing… in de doos laten :wink:

Beschadigingen zijn herinneringen aan de ontwikkeling die je samen met het horloge hebt gemaakt :smiley:

En ja, de eerste doet pijn haha!

6 likes

De 35705000. Uit 2008 en een stuk minder wear. :wink:

5 likes

dit is gewoon pesten :joy:

3 likes

the first cut is the deepest he.

2 likes

De eerste kras / eerste deukje is altijd zuur… maar persoonlijk vind ik dat de Speedmaster daardoor meer karakter krijgt. Voor dat geld zou ik het zeker zo laten.

3 likes

Ik heb nog een nieuwe te koop zonder beschadigingen :sunglasses:kijk even in het blauwe gedeelte.

Mag ook

Een apollo11 50th anniversary?

Je zou eens contact kunnen opnemen met Jan Ubels. Hij doet aan laser welding. Geen eigen ervaring mee, maar wel goede verhalen over gehoord.

:point_down:

Maar wel bedankt voor de suggestie, is wat dichter bij huis en dat is wel fijn.

1 like

Je zou hem kunnen vragen of het nodig is het horloge te openen. Als dat niet het geval is, zal geen sprake zijn van garantieverlies.

1 like

Lekker hoor!
:beers:

Is zal eens kijken, maar ik denk dat ik wel met de beschadiging kan leven… en als je hem draagt dan heb je zo weer een beschadiging.

Dragen en genieten is het beste :+1:t2:

1 like

Precies, en dat ga ik ook doen!

2 likes

Niet te vinden? :man_shrugging:

20 likes