Speedmaster only II

Gaaf! Bedankt voor de tip.

1 like

De normale broad arrow is ook gaaf, maar deze is echt het summum.

Ook even foto van de logo’s. Die van mij staat niet recht :upside_down_face:

8 likes

Eens!! Vind deze persoonlijk het tofst, die vintage look :heart_eyes::drooling_face:

1 like

Hierbij mijn Omega logo, net niet perfect…

2 likes

De mooiste moderne Speedmaster.

FTFY :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik doe ook mee, geen Speedmaster maar wel een Omega met 321 uurwerk! :grin: Het logo staat volgens mij recht:

6 likes

Verkeerde topic…

Doe het dan goed. Moderne en vintage… equals mooiste… :laughing:

:wink:

2 likes

De overgang van endlinks naar de lug. Dat draaipunt kan 90 graden draaien. Bij de professional speedy master staan de lugs onder een hoek. Volgens mij kun je dat verschil ook zien bij jouw normale en Apollo 11 unit :smiley:

1 like

Wel mooi hoor!

1 like

Streng hoor… :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Helemaal mee eens, ik denk persoonlijk dat de '57 een onderbelicht pareltje is bij het brede publiek. 3000 á 4000 CK2015’s zijn er gemaakt en hetzelfde geldt voor de re-edition. De moonwatch heeft natuurlijk veel aandacht waardoor dit exemplaar redelijk is ondergesneeuwt. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant maakt dat het voor mij juist zo uniek.

Vooral nu net de lift weer vast hing terwijl ik 10kg spullen in mijn handen had en dus de trap mocht nemen. Dan ben ik altijd iets kritischer (en buiten adem).

2 likes

Ik zocht de “moonwatch” die het meest in de buurt kwam van de originele Speedmaster. Vandaar dat ik voor de Speedmaster Professional ben gegaan. Maar die Broad Arrow is ook echt :fire:

3 likes

Dan heb je toch verkeerd gezocht… Moonwatch was de FOIS.

De eerste Speedmaster was de ck2915

Live plaatje van de reedition

5 likes

Kijk deze en je bent helemaal bij:

3 likes

Achja ben nu ook zeer tevreden met m’n Speedmaster, die gaat sowieso niet weg! Misschien een goeie opvolger :wink:

1 like

:+1:

1 like

Hoe zit het verhaal nou eigenlijk? Omega heeft het Speedy design toch van Rodania geript?

Deze was er drie jaar voor de eerste Speedmaster bestond. Is deze ook gewild onder de Speedy fans?

1 like