Speedmaster only II

3 likes

Jajaā€¦ maak me maar jaloers! Maar als ik je goed begrijp zijn de banden voor 2017 niet meer bij een AD te vinden? En moet ik mā€™n geluk op internet vinden?

1 like

Tja, zelfs op die gesp heeft Omega willen bezuinigen de laatste jaren, jammerā€¦ Dit is wel heel mooi.

2 likes

Wat ik me afvraag, zou je ook gewoon de flatlink bracelet van een limited edition kunnen bestellen? Dan heb je een kwalitatief wat betere band maar wel met dezelfde looks.

Nja afgelopen vrijdag had William Wien(WW Watches in Wageningen) er 1 liggen. Mail ā€˜m eens zou ik zeggen!

1 like

Zou best kunnen. Ik hou mā€™n hart vast wat ze daarvoor dan vragenā€¦ :flushed:

Ga het eens proberen, nieuw staat? Thanks!

1 like

Mijn gok: 700 tot 1000 euro.

1 like

Ga ik ook maar eens proberen, ben benieuwd wat ze vragen.

Ik ben bang voor dik boven 1000 euro. Dat is toch een moderne solid link band?

Zeker doen, zoā€™n moderne flatlink ziet er erg cool uit en draagt ook best fijn!

1 like

Ja maar meer dan 1k? Dat denk ik niet hoor. Hooguit een beetje meer dan 1k maar dat betwijfel ikā€¦ de standaard moderne speedy band is 700 geloof ik.

1 like

Nieuw in de folie volgens mij.

1 like

Ja dat kan.
past niet helemaal, moet schijnbaar een beetje aan gevijld worden.
en kost dan rond de 500 engelse ponden geloof ikā€¦
even zoeken

Deze dus: https://www.swisswatchspares.com/product-page/020stz011626-omega-speedmaster-20mm-50th-anniversary-moon-watch-steel-bracelet

Ik bedoel de band van mijn speedy, en ik denk dat daar weinig aan gevijld moet worden want de kast van mijn limited edition speedy is voor zover ik het weet hetzelfde als die van een standaard speedy proffesional.

:heart_eyes:

2 likes

Ja die, die zou er toch gewoon makkelijk op moeten kunnen.

Ga eens contact opnemen met de beste man. En een telefoontje naar S&C morgen :wink:

1 like

Dat er iets aan aangepast moet worden heb ik van iemand hier op het forum, volgens mij was het @PeterLC ?
heb het zelf nog niet geprobeerdā€¦

1 like