Speedmaster only II

Speedy Tuesday valt vroeg deze week :wink:

15 likes

Schaamteloze crosspost maar m’n Speedy heeft nieuwe schoenen van Molequin. Kwaliteit!

20 likes

0c0230856f9a1ed2b7cc8bf767d1a00ba7a0d16e_1_375x500
Speedy op zwart leer

12 likes

Ziet er comfortabel uit! Waarvan is deze strap?

1 like

Lekker hoor! Hoe bevalt de strap van Molequin? Geld waard?

1 like

6 likes

Het is m’n eerste maar 't zal niet m’n laatste zijn :grinning:

1 like

Dit is de sailcloth cordura strap van Watchbandit! Mooi ding, beetje stug de eerste dag! Handig systeem om vast te maken:

1 like

Ik ga ervan uit dat hij tegen water kan?

1 like

Pfff, geen idee! Ik ga niet zwemmen met de Speedy.

Ik heb het over je bandje. Tip: leg het bandje in een grote koffiemok. Zodat hij de
 wacht. Er was een YouTube filmpje.

Edit, gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=EjqYDwAZcpk

1 like

De binnenkant lijkt wel van leer dus dat zou dan weer niet zo handig zijn. :thinking:

En dat filmpje gaat over rubber straps.

1 like

Ohja, nu weet ik het weer. Is hierboven al eens langsgekomen, hoe bevalt ie? Dat systeem ziet er handig uit. Lijkt me sterk dat ie tegen water kan, aangezien de binnenkant van leer is? :face_with_monocle:

Suggesties gevraagd
 Ik ontvang binnenkort mijn Speedmaster Pro (het horloge dat altijd mijn aandacht trok wanneer ik op Schiphol aan het windowshoppen was, maar wat ik altijd als “veel te duur” had afgeschreven)

Nu wil ik bij mijn Speedy een mooi handgemaakt lederen bandje om 'm mee oud te laten worden.

Jullie als doorgewinterde Speedy-strappers hebben vast wel adresjes voor dergelijke unieke bandjes?

Jazeker! Stuur @Ko-Banden eens een berichtje voor de mogelijkheden :wink:

Schijnbaar moet ik eerst nog even dit topic met 25 posts spammen voordat ik dat mag :grin:

Eigenlijk kun je met een speedy alleen maar deskdiven
 :see_no_evil:

2 likes

Jij gaat nu voor een Day-Date toch?

1 like

Ik ga nog even nergens voor. Maar ben wel om
 :sunglasses:

1 like

Dat moet geen probleem zijn toch? :+1:t2: