Speedmaster only II

Je blijft er naar kijken!

14 likes

Verstandige keus! :wink:

1 like

Prachtige combo.

:beers:

Mooie band ook!

8 likes

Dat dacht ik ook, maar zal je eerlijk zijn de speedy draagt een stuk kleiner, eerder dan 39-40 dan 42. Pas hem eens zou ik zeggen.

1 like

Mooi oude 1171 met de vintage 633’s. Tip: de laatste bracelet link zit verkeerd om. Dit kan je gewoon doordraaien zodat de spleet aan de onderkant zit (…). Moet de band wel even van het horloge.

3 likes

Verrek! Heb hem er net opgezet vanochtend. Had het nog niet eens gezien,dank voor je oplettendheid:face_with_monocle::ok_hand:

2 likes

5dbc3c74b7b2d1cb9f33733702db1b1b1b820364_1_374x500
Het was nog vroeg zoals je ziet:joy:

4 likes

Graag gedaan! Nog een tip, je kunt de flapjes aan de onderkant van de endlinks iets naar binnen buigen, dan steekt het bovenaan niet uit boven de lugs uit en het zit strakker. Daardoor beweegt het minder en dus ook minder kans op krassen of andere “schade”. Het zijn wel bijzonder stevige endlinks dus wellicht moet er een blikje spinazie aan te pas komen (of nog meer koffie).

2 likes

Ik zal hem vanavond weer even in alle rust fatsoenlijk in elkaar steken. Welke idioot bedenkt ook om de racing te verwisselen voor de 1171/1 om half zes in de ochtend…

1 like

@Watchstick_81 het was ook AT weer vandaag overigens.145022 lag netjes te wachten. Gr

8 likes

De FOIS blijft toch een favoriet van mij…

18 likes

Goedemorgen, ik mag hier nu ook wat posten, weet het, t is geen prof maar naar mijn mening niet minder mooi.

Ik ben voor deze automaat gegaan, omdat ik esthetisch gezien de meer prijs voor een prof t niet waard vind. Heb een paar keer de nieuwe hesalite om gehad maar deze verroede mijn hart toch niet echt, een FIOS daar en tege met een net kleinere maat leek het voor mij meer te doen!

Gisteren deze om de pols gedaan en moet zeggen hij promt wel erg lekker!

14 likes

Kan ook prima bij een ruimtepak :+1:

1 like

Precies, gewoon lekker kopen waar je hart iets sneller van gaat kloppen! Mooie tritium plaat! Op de stalen 1469 band?

Is dat de Uncle Seiko “President” 1171?

1 like

Nee, origineel Omega 1125 bracelet met 617 endlinks.

1 like

Prachtig! De Aqua Terra lijkt mij een heerlijke “daily beater”.
Ik heb ook nog steeds een zwak voor de bumble bee :slight_smile:

Niet mijn foto:

3 likes

Die bumble is is heerlijk idd. Ben nog achter de golf edities aangeweest:ok_hand:. Maar na het passen bij S&C bleek de 41.5 mij toch iets te groot voor een daily(17.5cm). Ondanks de twisted lugs. Had anders voor die van @RakZaba gegaan.
De 38.5 komen helaas in minder smaakjes.
Ook mooi dat de 8800 in de 38.5 ligt ipv de 8900. Scheelt 0.9mm. De 38.5 klopt daarom precies zo

4 likes

17 likes