Speedmaster only III

Ja geboortejaar… ik heb er voor mijn zoon ook eentje gekocht uit zijn geboortejaar 2013 (met moonphase). En dan hebben we er beide eentje… mooi verhaal :slight_smile:

2 likes

Ferrari geel!

5 likes

Blijft leuk ding deze Schumacher

1 like

Burger…ik zal het maar netjes proberen te houden? Service plaat en bezel in niet al te beste staat. Band is een 1171/1(te zien aan de 9 gaatjes ipv 8 tov de 1171 oa).
Erg lastig deze periode omdat men nogal wat door mekaar heen gebruikt heeft weet ik aangaande plaat, caseback e.d.
Casebacks zie je bv stamped 145022 maar met een 1450022 plaat. Wat gewoon correct is dus.
Vermoedelijk hebben ze aan de hand van het nr van de 861 hem op '79 gezet?
Lang verhaal kort; skippen vanwege service plaat én Burger. Vnl vanwege “nagekeken door onze horlogemaker en in orde bevonden”. Right…

2 likes

Te gek Nico, bedankt voor je reactie. Erg blij met deze inzichten… :pray: Ik ga er niks mee doen!

1 like

Condition Very good (Worn with little to no signs of wear)

Je kijkt door de wijzer heen :slight_smile:

2 likes

en zoom eens in op die sleetse caseback. Daar valt gewoonweg niet mee te smokkelen.
Hier de mijne uit '84


4 likes

Inmiddels al meer mensen hier met de 3861 band? Of wellicht op de planning om aan te schaffen voor kerst? :smiley:

Foto’s worden gewaardeerd, helemaal een 3861 band op een 1861!

Iemand ook enig idee wat deze gemiddeld kost? Mijn ad gaf aan in de richting van 1500 maar dat vind ik wel heel fors :thinking:

Hij mocht vandaag weer mee op pad.

10 likes

Ca 700 euro.

Dat is wel heer fors haha, circa €700 mag die kosten.

Haha prijs ging nergens over dus :stuck_out_tongue:

Voor dat geld kan je er twee kopen of één deze kerst onder de boom :wink:

2 likes

25 likes

11 likes

10 likes

9 likes

23 likes

18 likes