Dank! Ik ben er blij mee 
Dit is alleen maar ter voorkoming van het gebruik van het nummer op een fake, maar heb jij wel eens een fake Speedy saffier sandwich gezien? Wordt een lastig en erg prijzig verhaal voor de vervalsers 
Ik heb me laten vertellen dat namaken te duur en te lastig is, omdat er geen gelijkend basisuurwerk is, althans niet voor een klein prijsje.
Hoera ik mag hier ook meedoen, NA
Eigenlijk hoort bij deze ochtendjas een gouwe rollie maar goed…
Thnx @DKremer 4 tha nice deal 
Nu nog even wennen aan het idee hem op te moeten winden. Heb verder allemaal automaten en een verdwaald quartzje.
Graag tips. Volgens het boekje dagelijks en nét totdat je weerstand voelt.
Om de dag zou toch moeten volstaan?
Elke dag op hetzelfde tijdstip is het beste voor accuraatheid, draaien tot dat die niet meer verder kan dat punt is echt niet te missen. Ga er maar vanuit dat die het 60+ uur volhoudt als je hem helemaal opgewonden hebt.
Dank je!
Ik doe om de dag en dan 20 a 25 slagen, vaker dan 1 maal per dag werd me afgeraden door de AD.
Als ik moet kiezen tussen een Omega gecertificeerde horlogemaker of iemand bij de AD, weet ik wel wie ik geloof.
Ik heb het even gemeten: 63 uur en 47 minuten
Jouw definitie van even is toch heel anders dan de mijne, mijn adem inhouden voor even is een heel verschil met jouw even. 
Haha, gewoon weggelegd, en in de gaten houden wanneer hij stopt.
De opgegeven 50 uur is dat hij volgens de Metas waarden blijft lopen, langer dan de 50 uur kan de afwijking toenemen.
Deze week speedmaster 3861 saffier aangekocht .
Nu zoek ik oplossing om het met 2 te dragen. Vader en dochter.
Wat zouden jullie aanraden? Afmetingen polsen te verschillend dus originele stalen band lukt niet.
Alvast dank voor input !
Joseph Bonnie bonclip band.
Velcro
Een leren vintage band? Of twee verschillende bandjes met Quick Release?