Speedmaster only III

Je bedoeld op een vintage Speedy?

1 like

12 likes

Yes!

Ik hoor bedragen van 2k.

1 like

Dank!

1 like

er is ook nu een reproductie voor $130:

2 likes

12 likes

Wachten bij de douane duurt lang dus maar even een foto van erbarmelijke kwaliteit.

7 likes

Gisteren kleine (zeg maar mini) GTG gehad op kantoor bij Fratello Watches. Mooie dingen gezien en gepast. Waaronder de Ed White. De Snoopy 3 komt pas volgende maand bij ze binnen (van RJ). Hij verwacht dat er zeer weinig van gaan “landen” in Nederland.

En een mooie strap cadeau gekregen. Even geprobeerd op de Modsukoshi!

26 likes

Nee hoor, geen last van;)

1 like

Gaaf hoor!

2 likes

Verandering van spijs doet eten, zegt men. Na de hele week mijn nieuwe JLC te hebben gedragen wilde ik ook blijven afwisselen. En dan is dit toch ook erg fijn hoor.

4 likes

Vandaag binnen gekomen: een watchbandid sailcloth donkerblauw. Ik had hem wel iets meer uitgesproken blauw verwacht. Hij zit nu erg tegen zwart aan. Ondanks dat is het een band van goede kwaliteit. En staat erg mooi op de speedmaster. Inmiddels mijn meest favoriete horloge ever!

15 likes

Vet dit!

1 like

Zo gaaf dit. Hopelijk weer een keer een speedy tuesday event.

Ga misschien een tweede speedy toevoegen naast de pro. Blijft toch mijn all time favoriet en moet het maar gewoon toegeven na al dat geflipper vorig jaar.

Speedmasters zijn de horloges voor mij :slight_smile:

4 likes

Na in drie weken tijd twee Rolexen gekocht te hebben (Sub en Explorer 2 Polar), vind ik mijn Speedmasters nog leuker. Niet wat ik had verwacht, maar een leuke conclusie.

Zou idd leuk zijn om weer een echte GTG te hebben.

3 likes

Staat hem heel goed ja!

1 like

8 likes

Dit moet pijn doen;

1 like

So today

7 likes