Speedmaster only III

Dat het 53 jaar geleden was…

Voor wie geen vloeiend Frans spreekt: moet dat dan ook niet proberen… :joy:

Dit dus :slight_smile:
Il a 53 ans = hij is 53
Il y a 53 ans = 53 jaar geleden

Urbanus en het Franstalig varken:

2 likes

13 likes

13 likes

13 likes

21 likes

11 likes

Het is de 321 Ed White. Geen idee waarom, ik denk dat ze beter de 3861 Moonwatch kunnen “pushen”, deze is wel makkelijk te krijgen :wink:

5 likes

Ik verwacht eigenlijk niets, 53 jaar is wel een gek moment.

Ik verwacht ook niks, het is gewoon vandaag dat de maanlanding 53 jaar geleden was. Dus het marketing team van Omega kan de Moonwatch weer een duwtje geven. Zucht.

3 likes

Yep:

3 likes

321 Ed White om de pols, 3861 Moonwatch als pack shot. Twee vliegen in één klap :wink:
Zou het ook in Nederlandse kranten staan? Dan moet ik er nog even snel eentje scoren haha.

Niet in De Telegraaf.

Vandaag bandje van GasGasBones binnengekomen. Heel fraai! Wel nog even wennen aan het klittenband en de robuustheid maar draagt erg fijn en heel fraaie kwaliteit! Thanks @YY77 voor de tip!

8 likes

2 likes

Maar even weer wat kleur hier

9 likes

En de Speedmaster is weer terug! Precies een dag nadat ik mail had gestuurd met daarin ‘koopovereenkomst ontbinden’ :thinking:… anyway, hij is weer terug en mocht hij het weer niet doen zullen ze een andere oplossing zoeken. Dat is wel zo netjes :+1:

19 likes

Ik zit zojuist je ervaringen met dit horloge met open mond te lezen. Absoluut niet wat je van Omega en S&C mag verwachten. Ik hoop van harte dat het nu is opgelost en dat je kunt gaan genieten :wink:

1 like