Speedmaster only III

Hier ook maar weer eens iets plaatsen:

24 likes

Deze is en blijft prachtig wn in mijn optiek ondergewaardeerd :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

19 likes

Hierbij fotos van de us1035 en de ebay omega clasp:


4 likes

Nog eens de 3572 op de originele 1998/840 gezet. Mooie taper naar 16mm heeft die nog

5 likes

Heren, de US1450 band is weer beschikbaar.
Heb er net 1 besteld :+1:

3 likes

14 likes

13 likes

Heb je de snelle bezorgoptie gekozen? Dat scheelt veel kan ik je zeggen en de invoerrechten betaal je toch (ook dat heb ik gemerkt :smirk:).

2 likes

Die 39 euro extra is die band wel waard!

1 like

Langzaam zou 4 weken duren en kost $14 en snel 3 dagen kost $20. Dus die keuze was makkelijk.

1 like

Haha idd. Ik was in de veronderstelling dat ik de 39eu invoerrechten zou ontspringen omdat de band ervoor van UC zonder invoerrechten met een week op de mat lag…

Bleek dat uncle Larry my eenmalig gematst had door een lage waarde op te geven op die band…:man_facepalming:t2:

@Pagode, die 39eu extra issie wel waard al is het al met al geen goedkope grap (maar dat is een speedmaster sowieso ook niet :wink:)

8 likes

Extra ten opzichte van wat?
Ik zag dit maar kon nergens terug vinden waar dit aan refereerde.

1 like

Hoe hoog zijn die?
Het is een redelijk bedrag voor een bandje, maar denk dat ik m hier ook zo kwijt ben.

1 like

Ten opzichte van de prijs die je UC hebt betaald. Het valt mee, het was €35 :sweat_smile:


Deze lieve brief van de douane zat erbij :wink:

1 like

cross spam omdat ie zo mooi is :wink:

6 likes

M’n nieuwste aanwinst; De 3861-plexiglas. (uiteraard ook met de nieuwe geniale stalen band aangeschaft). Hier spreekt een heel blij mens :grinning: :grinning:

20 likes

Gefeliciteerd! Speedmaster blijft geweldig!

1 like

Pohh, stond te koop bij de Davidoffbrothers.


Ik heb een soort haat/liefde verhouding met de Speedmaster. Ene maand wil ik hem als geen ander, en de volgende maand doet het me niks…

6 likes

Vandaar dat ik er toch weer een heb gekocht. Kan ik hem dragen als ik er naar verlang en kan hij in de doos blijven op de andere momenten.

Net offshore dienst. Maandje op maandje af.

2 likes