Speedmaster only III

Wat voor band is dat?

De standaard strap op de nieuwe Moonwatch (hesalite uitvoering).

Ah de originele. Lijkt me een heerlijke band.

Hij valt idd niet tegen. Bracelets vind ik over het algemeen niet lekker dragen, dus daarom de zwarte strap uitvoering genomen.

1 like

Speedy Tokyo 2020…

29 likes

Lekker plaatje! Klopt het dat de US 1450 dezelfde endlinks gebruikt als de US1171? Lijken iig niet op de echte 808/809s.

Sorry heb afgelopen tijd onder steen geleefd, dus zal vast al eerder gesproken zijn :sweat_smile:

2 likes

Dank je!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik heb de US1171 nog niet in m’n handen gehad. Ben er wel tevreden over eerlijk gezegd!

2 likes

7 likes

Nee zijn niet hetzelfde. De 1450 heeft solids, de 1171 gevouwen endlinks.

3 likes

Neen deze zijn solid.

Edit: damn you @wilfox. Kon ik een keer slim doen.

3 likes

Zijn de endlinks van de Uncle Seiko 1171 gevouwen? Ik dacht dat US alles solid maakt.

Ja. Forstner maakt alles solid meen ik. US met de 1450 voor het eerst past solid.

2 likes

Klopt.

1 like

Sorry man…ik was ook blij dat ik een keer het antwoord wist…:man_shrugging:t2::rofl:

1 like

Ik ben in ieder geval heel tevreden met de US1450. Mooie kwaliteit en schitterend uiterlijk.

4 likes

Ik ook. Hij wint het (nipt) van de 1171 als is die wat verfijnder.

1 like

Smartphone camera kreeg de kleuren niet goed; Dan maar in zwart-wit:
M’n Speedy op een nieuwe (voor mij althans) Omega 1171/1. Wat een verschil met de standaard bracelet. Heerlijk ding!

10 likes

-nipt bij mij. Wat een optisch en kwalitatief verschil door de SEL zeg.

1 like

Ja dat scheelt echt, de 1171 met SEL zou dus een hele mooie optie zijn. Zal Larry eens vragen of dat er nog in zit…

2 likes

Vandaag de stalen band laten monteren

21 likes