Speedmaster only III

14 likes

Mooi horloge. Kan alleen niet wennen aan die band. Dat hebben ze nu al beter gedaan

3 likes

Vandaag weer de “Legendary Moonwatch” :grin:

13 likes

Wat een mooi gender-neutraal horloge!

Wiens pols is dit?

3 likes

Heeft iemand hier de nieuwe 321? Ik twijfel om een swap te maken.

9 likes

Bij twijfel niet inhalen. Maar… je krijgt alleen maar spijt van de dingen die je niet gedaan hebt. :sunglasses:

Ik zou het zeker eerst bij een AD bekijken. Ik vind de 8000 euro premium die je aan Omega betaalt voor een hommage 321 uurwerk echt onzin. Het is echter wel een heel mooi horloge, maar ik heb foto’s van de 321 Ed White naast de nieuwe 3861 Moonwatch gezien en zo’n duidelijk verschil is er niet in afwerking.
Met het stopzetten van de FOIS is de Ed White wel het enige horloge met straight lugs (geen crown guard). Als je dat prachtig vindt, is de Ed White de enige optie.

Dus zeker even checken bij de AD. En dat kan ook wel even duren, want ze worden maar zeer beperkt uitgeleverd. Mijn lokale AD heeft er een paar besteld en heeft nog niks ontvangen.

2 likes

Dat is het voornamelijk. De Speedmaster is top, maar ik vind straight lugs mooier dan lyre lugs. Maar ja, het prijsverschil is significant.

1 like

Heeft deze persoon ook een schatting kunnen maken? Q2? Later?

Plus dat je moet genoegen nemen met “vintage prestaties” van het uurwerk, zoals niet anti-magnetisch, geen hacking en je mist COSC/METAS precisie in deze moderne tijd.

1 like

Hij tast volledig in het duister en dat geldt eigenlijk voor alle dealers (ook Omega boutiques). Probleem zit ‘m in COVID-19 en een soort fictieve schaarste.

1 like

Effe cross posten dan maar. :heart_eyes:

Band van de 50th ook maar gelijk besteld. Denk toch dat deze op staal moet namelijk.

35 likes

Heel erg gaaf hoor…

1 like

Van harte kerel. Wat een onverwachte aanwinst. :grimacing:

Ja, die had jij niet aan zien komen ehh. :innocent::+1:

1 like

Nee precies. Dat doet allemaal maar zonder enig overleg. :face_with_raised_eyebrow:

Ik hoop ‘m snel om te hebben.

1 like

Komt goed. :+1::grin:

1 like

Deze is cool man. Lekker wat kleur en opgelegde indices en logo.

1 like

Speedy heeft nieuwe vriendjes :sunglasses:
Party time :confetti_ball: :tada:

13 likes

Zeker, die fauxsteel strap staat hem niet zo goed. :wink: