Ik ken het
Nieuwe aanwinst van vandaag
Zo dan, da’s een aardig modelletje! Kreeg je de speedmaster bij de raket of de raket bij de speedmaster?
Vroeger kreeg je een Speedmaster bij de Saturn V, nu helaas enkel los te koop
Er is iemand die in één keer 60k lichter is in zijn portemonnee.
https://omegaforums.net/threads/snoopy-and-321-platinum-arrived.133412/
Als je de Snoopy meteen weer verkoopt wordt die Platina versie meteen een stuk goedkoper
Als je 60k aftikt om te gaan dragen maak je daar niet zo druk om schat ik.
Ik dacht dat de platinum 321 al 60K is?
Mooier dan de Snoopy iig
Je hebt gelijk, ik zie inmiddels 60k voor de platinum, had alleen de vijf in mijn hoofd van 2019 maar toen was die 56k. 70K is dus de totaal factuur.
Ik vind de dial en de meteoriet ook erg mooi maar is het 6 keer zo mooi?
Oooh bandensletje toch.
Ok, ik heb een speedmaster gekocht, maar zoals zovelen niet echt happy met de fixed endlinks.
Waarom dan geen nieuw model gekocht?, tja. Hier ga ik full nerd modus: die nieuwe caseback, “Flight-Qualified By NASA In 1965 For All Manned Space Missions,” Ok meer accuraat historisch gezien. Maar die toevoeging “in 1965”, het voelt als een soort algemene voorwaarden. En als ik beelden zie van de space shuttle gaat mijn hart weer sneller kloppen. En deze variant komt dichterbij in de buurt van wat sommige bemanningsleden hebben gedragen bij alle successen, en helaas ook rampen, met de space shuttle.
Dus wat dan? Ik was niet onder de indruk van het Forstner flat link bandje. Te veel vintage tov van de band die er op zat. Een leren bandje dan? Met mijn panerai zat leer nooit lekker, altijd te los of te strak. Daarom dus eigenlijk nooit aan gedacht. De nieuwe band bestellen dan?, dat wil ik wel als ik een beter beeld heb hoe deze bij de lugs aansluit. En daarnaast is dit niet een prijs die ik effe in mijn winkelmandje stop.
Eerst maar even proberen of hij echt zoveel beter zit als de endlinks kunnen bewegen. Dus toch maar een bandje erom swappen. Nu is het enige wat ik had de bijbehorende nato, nato vind ik niks. En ik had nog een cheap ass bandje voor mijn hardloop horloge.
Dus even geruild, en mijn god wat zit en staat dat lekker zeg. Dus ik de cheap ass quick release pinnen er uit gehaald om dat ik die niet met mijn speedy vertrouw (het bandje zelf is stevig) en clasp van de nato uit de doos er op gezet.
Tuurlijk verdient de speedy een beter bandje, maar voor iets wat ik zo effe had liggen. Motherf#cking hell wat is dat lekker zeg. Nu begrijp ik pas echt wat jullie bedoelen.
Vandaag heb ik m om gehad. Mijn grail Speedy. Sterker nog, mijn grail ongeacht welk merk.
Thanks @WatchWalker dat ik m even mocht bepotelen

Deze is echt fantastisch mooi

Waarom worden er nu zoveel Speedmasters aangeboden??
Misschien is de nieuwe 3861 de trigger.
Of vanwege de bizarre prijzen Vorig jaar kon je er nieuw eentje voor 3900 op de kop tikken.
3750