Nieuw pigskin bandje van Bulang ik moet zeggen zeer comfortabel. Mooie grain.en een mooie vintage look, dat vind ik dan zelf natuurlijk.
Hier kun je er meer over lezen;
Duidelijk, thanks!
Staat voor de liefhebber een mooie te koop bij ten2two, met saffier achterkant. Helaas is het alleen een watch only.
Nee ik heb geen belang bij de verkoop van dit horloge. Ik vond het een mooie, maar zou er zelf een keer een willen die compleet is.
Ja, aanrader
Lekker sportief zo op nato
Supervet
Gaaf!
Leuk dat de jongste persoon in de ruimte, bij Humberto een Speedy draagt.
Net een nieuwe Uncle Seiko bracelet besteld, de US1479 met gepolijste accenten. Voor $129 en met de code “WISDEAL” krijg je 10% eraf.
.
Niks voor jouw die 1479?
Moet mijn Forstner brushed/polished flatlink nog steeds een keer op maat maken. Wel bijna 40 euro bij mogen lappen bij het afhalen helaas.
Die aftermarkets doen echt niet onder voor de vintage-style OEM banden, zoveel is me al wel duidelijk… …heb zelf een redelijk recente 1171/633, en voor het geld was die afwerking echt ondermaats.
Nja de US1450 die Willem daar toont heb ik zelf ook. Vind hem gewoon heel mooi staan bij de Mitsukoshi. De 1479 die jij noemt heb ik nog nooit overwogen eigenlijk