Speedmaster only V (Deel 5)

Goedemorgen allemaal!
Nog even snel een fotootje plaatsen voordat ik er vandoor moet!

Fijn weekend!

22 likes

Bijna 13.00 uur. :grin:

20 likes

Ik zie je op de parkeerplaats lopen :grin:

2 likes

Sniper! :joy:

2 likes

14 likes

Het is me wel helder wat voor mij een goede aanvulling zou zijn op mijn 1 piece collection…iets van edelmetaal! :drooling_face:

(foto is een crosspost, zie hier meer foto’s van een mooie speedy-middag!)

13 likes

Naast het mooie horloge is de foto ook erg mooi geworden!

Ik geniet nog even na van gisteren met dit leuke presentje!

22 likes

Heeft de pols sinds dinsdag nog niet verlaten :heart_eyes: (oke stiekem de Pelagos gepakt voor wat klusjes gister).

Vind ‘m soms door de kleine clasp wel iets uit balans, top heavy ofzo. Volgende week langs schaap voor de sluiting met micro-adjust. Mischien dat iets meer metaal de balans wat verschuift.

12 likes

Haha, geweldig!!

1 like

15 likes

Komen er nog foto’s van gistermiddag door of waren de batterijen van de camera leeg?

2 likes

:point_up_2:

3 likes

Zit nog te wachten op wat @JuKo voor moois geproduceerd heeft met name in combinatie met een springbar tool :stuck_out_tongue:.

3 likes

:beers: :rocket:

12 likes

Speedy-Sushi?

11 likes

Is dit die befaamde bioceramic chocolade?

4 likes

Doe je voorzichtig? :yum:

1 like

Alles is nog heel :joy:

1 like

Geen idee, maar het is wel biologisch afbreekbaar, maar dan wel in de maag :yum:
Maar in alle eerlijkheid, ik wil ze eigenlijk niet opeten, want ze zien er gewoon fantastisch uit. Knap om zo veel details te krijgen in een stukje chocolade.

@Petteflet en ik zijn elkaars Speedy’s aan het vergelijken. Beide de 3861, die van hem is de Sapphire Sandwich, die van mij de Hesalite.

16 likes

De rechtse staat wel scherper of de foto.:thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes