Speedmaster only V (Deel 5)

This is the one:

12 likes

Thanks!

1 like

Om mee wakker te worden… tachymètre met lume en het geheel in het ochtendgloren.
Dressy Speedy.

30 likes

24 likes

Even een opinie check. Wat is jullie mening over deze Speedmaster 3210? Heb hem op het oog en ben ook wel enthousiast over het 1164 kaliber qua onderhoud:

11 likes

Een beetje een ‘underrated’ Speedmaster. De meesten zweren bij het origineel. Toch is het een prima horloge, met een degelijk uurwerk. Ik heb zowel de Pro als een variant van het horloge dat je toont (roulette dial). Gaat prima naast elkaar, hoewel de Pro mijn favoriet is en blijft.

20 likes

Mooi model. Zou altijd mijn keuze zijn over een reduced. Niet alleen qua uurwerk/onderhoud, maar ook qua uiterlijk en afwerking

1 like

20 likes

Nieuwe Speedy op komst? Kom het net tegen op de social media van Omega (nieuwe ambassadeur)

IMG_3725

3 likes

Ah…

Die two-tone is wel aardig, maar we sparen vrolijk verder…

5 likes

zo, lange tijd hier niet ingelogd (800 gemiste berichten)…druk met andere zaken… :see_no_evil:

Vandaag de jaarlijkse druktest laten doen zoals Omega voorschrijft. De eerste test faalde, de tweede was oke. Advies van de lokale horlogemaker was er in ieder geval niet mee te zwemmen (wat ik wel eens doe, vandaar de jaarlijkse test).

Ik vind dat nogal vlot voor 2.5 jaar dagelijks dragen, of zit ik er dan naast en is dit normale slijtage (aangenomen dat de waterdichtheid inderdaad niet meer gegarandeerd is)?

Even zien wat de volgende stappen zijn…

Had hem mooier gevonden als het centrale deel van de band origineel was gebleven, zoals de band bij de saffieren varianten. Nu klopt het niet in mijn ogen. Maar ach wie ben ik

1 like

Ja en dan die prijs hè, ruim 20K! :grimacing:

Ik vind hem meh… Gewoon staal is een stuk mooier!

1 like

Ik wil graag die gepolijste tussen schakeltjes. :crazy_face:

1 like

helemaal mee eens!

1 like

Tof hoor! Sedna gold is wel m’n favo van deze 2.

(Fratello image)

5 likes

Waarschijnlijk teveel gevraagd. Maar ik zou graag de Sedna variant willen, maar dan uitgevoerd in het geel goud. :star_struck: Dus met een gouden dial.

Zou een mooi setje zijn met m’n Datejust. :cowboy_hat_face: :raised_hands:

3 likes

Dan moet je de Moonshine panda op die two-tone band knallen :wink:

2 likes

Ah touché. :laughing:

1 like

Deze vrolijkerd

En voor de liefhebbers een rond draaiende macro video

25 likes