Speedmaster only V (Deel 5)

10 likes

Gaat lukken!

16 likes

30 likes

18 likes

Crosspost #SpeedyTuesday

10 likes

Speedy Tuesday op Speedy Tuesday :shushing_face:

25 likes

Heerlijk!

1 like

Nog een paar foto’s :star_struck:

22 likes

Mooi hoor :star_struck:

1 like

O wee niet gemakkelijk met de bandsluiting :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Klopt, is een gepriegel inderdaad :crazy_face:
Maar de foto’s die wel lukken zijn echt :star_struck: :heart_eyes:

Zalige foto’s!

1 like

Bedankt :grinning:

1 like

Ik heb deze ook wel is kunnen dragen en vind het een grappig horloge maar voelt wel echt een beetje gimmicky aan als geheel, ook omdat alles zo slecht af te lezen is.
Leuk om is te zien maar vraag mij af of het op de lange termijn interessant blijft. Voor mij in ieder geval niet.

Kan wel aanraden om hem is te passen, wel enorm uniek. Overigens vreseljk lastig op de foto te zetten met een snel shot

4 likes

Had een 30th Anniversary, 1861. Werd jarenlang afgedaan als niet zo boeiend. Loopt sinds 2019 iemand mee rond die (zelf, danwel een mede-crimineel) hier 1 minuut gratis winkelen kwam doen. Dat '99 model doet inmiddels goede zaken. Caseback was ook super. Destijds (2001) gekocht voor 2950. Gulden. :no_mouth: De '20 1861 nog steeds best blij mee. Wel wat dingetjes, waaronder een zomaar (thuis) afdonderende start/stop pusher; maar als horlogemaker fix it dat goddank liever zelf. Verzekering betaalde destijds maar matig uit na de inbraak (hoogte uitkering eigen schuld in feite), deze kon er toen net van af.

Misschien even een klein moment om te overwegen hoe gestoord veel duurder de Pro is geworden in de afgelopen decennia. En nee, dat houdt echt geen tred met de inflatie. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

16 likes

Wat shit allemaal zeg, vervelende situatie om meegemaakt te hebben.

Ben het hier ook volledig mee eens. Vind de hoeveelheid prijsverhogingen in de afgelopen jaren erg veel. Aan de andere kant, andere merken doen het ook en tot nu toe heeft Omega zich ermee nog niet in de voet geschoten. Ik zie meer Speedy’s dan ooit tevoren.

Ben wel benieuwd wanneer het op gaat houden, want het gaat nu al rap naar de 10k

3 likes

Lekker setje zo :100:

1 like

Mooie foto van een prachtig horloge

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Speedmaster only V (Deel 5) (Deel 5).