Ah touché.
Dat gevoel had ik ook, maar als je die band hebt, dan is het een easy fix en kan je afwisselen.
Ja de prijs is wederom niet te volgen. Ruim 2x de retailprijs van de sapphire Moonwatch 3861. Zoveel goud is het niet. Alhoewel één schakel van mijn 50th Moonshine ook 1000 euro per stuk kost…Andere league en gelukkig heb ik alle schakels…
De wijzerplaten zijn volgens mij niet massief goud, anders had het op de wijzerplaat gestaan.
Als je veel ermee zwemt zou ik geen enkel risico nemen en elk jaar laten testen met een druk en vacuüm. 2,5 jaar vind ik niet raar de rubbers zijn het enige wat je horloge beschermt tegen alle invloeden van buiten.
Vooral kroon en pushers zijn notoire lekage punten.
En ja je kan ermee zwemmen,maar MOET je dat ook doen?
Ik heb zelf beter geschikte kandidaten ter beschikking.
Als na 2,5 jaar de rubbers de test niet doorstaan dan of: niet zwemmen of: nieuwe rubbers.
Mijn mening natuurlijk
Valt me op dat ik hier toch meer hesalite versies zie van de 3862.
Toch populairder hier op HF dan de saffieren versie
Ben niet de grootste Speedmaster kenner maar voor een of andere reden is dit niet het eerst wat ik aan denk bij een Speedmaster. Foto Hodinkee.
Die linker op een stalen flatlink zou best wel heel erg lekker zijn…
De Zweedse meubelgigant had eindelijk een lijst die groot genoeg was. Speedmaster poster opgepikt bij Omega Museum alweer even terug.
Die rose band vind ik dan wel nog “ok”, hier is meer rust in de kleuren, ook door de wijzerplaat vermoed ik. Die gouden heeft dan nog een extra andere wijzerplaatkleur en het wordt teveel.
Mee eens.
Even wat anders: de sedna gold “tone” is heel mooi op enkele foto’s en spuuglelijk op andere foto’s zoals hierboven. De zalmkleur lijkt heel fraai, maar de “koperen buis” (zoals iemand het noemde tijdens de Utrecht GTG) kleur is echt niet mooi.
Dit is mooi en bijna dezelfde hoek en lichtinval…
Ik vind ze beide, op welke foto dan ook, maar lelijk
Ben benieuwd of we deze horloges met die list prijs veel gaan zien.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die ze wel mooi vind
De Moonshine Gold heeft de voorkeur. Die is wat subtieler.
mooi om te zien dat die speedmaster zoveel doet bij je
ik niet
Ik zoek het niet per se op, maar wil het niet moeten voorkomen. Enfin, wat consultancy gehad en het komt goed. Thanks!