Speedmaster only V (Deel 5)

Mee eens! :slight_smile:

Ik zag dat de nieuwe Moonswatch Lava wel iets weg heeft van deze…

24 likes

Nog effekes wachten en dan komt de nieuwe aanwinst het team versterken.

En welke ? Wat is de nieuwe, hoor ik jullie denken!
Nou…deze dus! :arrow_down::arrow_down::arrow_down:

30 likes

Mooie aanwinst!

1 like

Dat wordt een heel fijn trio!!!

2 likes

Nice, de Speedy collectie groeit :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd! De “replica” blijft een geweldig mooie Speedmaster.

3 likes

Proficiat, een hele mooie aanwinst.
Veel plezier ermee!!:+1:

2 likes

Ja het tintje oranje lijkt wel enigszins. Verder ligt de Moonswatch natuurlijk huilend in een hoekje als de Ultraman voorbij komt :sunglasses:

1 like

Het lijkt mij ook duidelijk dat de Lava daarop geïnspireerd is.
Ik heb helemaal niks met die plasti… euhm ik bedoel bioceramic dingen, maar die Polar vind ik stiekem wel erg leuk. Je kan er van de zomer lekker mee knallen.

1 like

Intake voor een nieuw project, met de Speedy :rocket:

29 likes

Speedies bij zakelijke meetings krijgen altijd een complimentje van mij :ok_hand:

4 likes

Helaas, 2 kale polsen aan de andere kant van de tafel :sob:

2 likes

Ja dat kan natuurlijk ook nog. Iig geen smart watch :wink: Hij/zij heeft vooral dus veel onbenutte Speedie potentie. Echt een mega kans dit!

5 likes

Helemaal bij consultancy. :cowboy_hat_face: Binnenkomen en de chrono starten. :joy: :v:

3 likes

Ik heb dus echt nog nooit een compliment gekregen over mn Speedmaster bij een zakelijke meeting. Echt wat is er mis met mensen tegenwoordig?! Be the change you want to see in the world :rainbow:

1 like

Naast jullie om heb ik ook maar twee keer iemand gehad die een compliment gaf en zag dat het een Speedmaster was. Een keer een klant en een keer de medewerker van de car rental in Bristol :joy:

3 likes

Eigenlijk alleen de indexen, dus het valt mee.

4 likes

Ik kwam laatst iemand tegen met een mooie blauwe Royal Oak om (geen idee welke, maar met een prachtige smoked dial). Dus ik gaf hem een compliment. Ik had de stalen 321 om. Daar zei hij niks over, prima natuurlijk. Toen ging het over dat hij altijd online kijkt naar horloges die hij nog graag wilt. Haalt hij een foto van de Moonswatch naar boven. Hij snapte er niks van toen ik vertelde dat die “maar” 260 euro kost. Hij had nog steeds niet door wat ik om had en vroeg er ook niet naar. De meeste mensen zijn echt stekeblind :rofl:

7 likes

Eens! Als de setting beetje goed is geef ik altijd een complimentje bij een Speedmaster (en andere mooie horloges).

Vandaag nog nieuwe collega begroet met een 1861. Zoals altijd had ik mijn 3861 om en dan heb je toch meteen een leuke gespreksopening!

3 likes

Ik bedoelde dit overigens als grapje en sarcastisch, maar de regenboog emoji maakt dit mss niet voldoende duidelijk :joy:

Ik begrijp wel dat horloges de meeste mensen geen klap interesseren. Een heel klein beetje dan. Mini beetje.