Ah helemaal gemist! Leuk, Gassan is in ieder geval (mijns inziens) een betere partij dan Schaap & Citroen voor zo’n boutique. Hopelijk ook bekwaam personeel en vooral een aardige boutique manager. Dat is het halve werk.
Komt deze in plaats van de Tourbillon? Want die staat als permanent gesloten nu op google…
Ik dacht dat Omega de Boutique’s helemaal zelf in beheer heeft, in andere landen dan. Of zijn ze daar ook onderdeel van een juwelier?
NL is volgens mij toch wel een buitenbeentje, TH Amsterdam is ook een “franchise” boutique.
Het is geopend dus het zit er al
Het is inderdaad de Tourbillon boutique die plaats heeft gemaakt. Rommelde daar al langer.
Het wisselt per land of regio. Zo is bijvoorbeeld Watches of Switzerland ook eigenaar van 8 Omega boutiques. Soms is het beter om tactisch gebruik te maken van de kennis en kunde van bekende juweliers in een drukbezocht gebied.
In Nederland is er een felle competitie tussen Schaap & Citroen en Gassan en omdat beide ketens Omega verkopen en dicht bij elkaar zitten, is het logisch dat Omega daar niet tussen gaat staan met een zelfstandige boutique. Net als dat Schaap & Citroen de Rolex boutique heeft.
Ik hoor net dat Omega wel (hoogstwaarschijnlijk) eigenaar is van het pand en de voorraad. Maar dus niet de logistieke werking van de boutique, dus ze maken gebruik van Gassan personeel. Alles beter dan S&C en Koster Diamonds…
Aha oké wel interessant. Ook al voel ik mij nooit zo thuis om een winkel binnen te stappen op de P.C. tussen Gucci en Prada. Hopelijk is het personeel wel een beetje ‘horlogeliefhebber’.
Zelden jammer genoeg.
Ja winkels waar alleen de bewaker je aankijkt is niet echt een prettige ervaring haha.
RJ vertelde dat Ditisjaap (Instagram) er gaat werken en dat is echt een liefhebber. Geen idee wie het is.
Het is geen echte boutique waar je de witte Speedmaster of 321 zomaar kan bekijken.
in maastricht komt nu ook omega waar eerst breitling geweest is naast s&c
Waar heb je deze Seamaster (?) bracelet vandaan als ik vragen mag? Staat goed!
Waar heb je dat gehoord? Er komt geen Omega Boutique in Maastricht.
Mijn Teckel zocht een nieuwe uitdaging, dus ik begin makkelijk, na gazonmaaien en bloemen bemesten/watergeven nu een nivo omhoog kloklezen.
Met mijn ogen gehoord
Kom wel eens in Maastricht
Of het een boutique is heb ik niks over gezegd
IPB? Of Fam/werk?