Ik heb er zo mijn bedenkingen bij. Je ziet dit nu bij meer merken gebeuren. Het lijkt allemaal mooi en leuk, zo’n gelikte boutique in de hoofdstad.
De vaste juwelier die jaren trouwe dealer is geweest wordt aan de kant gezet en er worden boutiques geopend. Veelal in samenwerking met de grote ketens.
De nieuwe en gewilde modellen zijn straks alleen daar te verkrijgen. Uiteraard alleen voor de big spenders die ook de gouden dameshorloges afnemen enzo of connecties hebben. Zo wordt het voor ons horlogeliefhebbers steeds moeilijker gemaakt. De vaste juweliers, oude familiebedrijven die jarenlange relaties hebben opgebouwd met klanten worden zo langzaam kapotgemaakt, kijk maar naar bijvoorbeeld Heetman en Van Willegen in Rotterdam.
Of twee eruit
Iets met Pt lijkt me wel wat zoals je weet. We gaan het meemaken!
Dank je! Ben er ook heel blij mee!
Komt wel degelijk in Maastricht en idd naast S&C
Ik ben het eens met je verhaal, maar ik heb ook gewoon een Silver Snoopy en 321 Ed White kunnen bestellen bij een Duitse boutique zonder aankoophistorie. Je moet natuurlijk wel geduld hebben. Sommige Tourbillon medewerkers hielden er wel vriendjespolitiek op na en zij zijn op hun vingers getikt (en nu dus vervangen).
Bron? Ik ben heel benieuwd, want het werd tegengesproken door insiders toen ik er naar vroeg.
Ik kwam er vorige week langs, waren volop aan het verbouwen
Is het geen uitbreiding van de Schaap & Citroen winkel met een Omega hoekje? Of pronkt er al Omega op de gevel?
Stond een groot bord met Omega boutique
Of ze willen Gassan een hak zetten
Als je weer een keer langsloopt, kan je dan een foto maken?
Ik heb het ook iemand gevraagd die bij S&C Maastricht werkt. Bijzonder, die tegenstrijdige berichten.
Ik zal foto’s maken als k weer daar ben
Dank je! Het is net ook bevestigd door die S&C medewerker, het is een verlengstuk van hun eigen winkel en wordt een zelfstandig Omega verkooppunt. Dus daarmee een verkapte Omega boutique (of Omega corner), want Omega/Swatch Group is geen (mede)eigenaar zoals Amsterdam. Omega wilde heel graag dat hun producten meer prominent in de winkel zou komen te liggen maar Rolex werkte tegen. Zo los je dit dus op
Eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen
Maarja er zijn altijd beter weters
Wel een zeer fijne AD in Mtricht
Heb daar ook een aantal horloges gekocht
Jammer dat de oude manager weg is die was echt tof
En werkt ook een zeer fijne dame
Ja die dame is helemaal top, beide trouwens
Nieuwe mannetje wat er nu wat te zeggen heeft dat vind ik maar een misselijk mannetje
Jowww word de nwe manager