Mijn karaktervolle 105.012-66
Op een full length 1175/640 band, vandaag over mogen nemen van mr. Dutch Speedy GTG himself @Watchstick_81 🫶
Super dankbaar en blij als een kind Dit soort mooie gebaren maken deze liefhebberij zo geweldig
Mijn karaktervolle 105.012-66
Op een full length 1175/640 band, vandaag over mogen nemen van mr. Dutch Speedy GTG himself @Watchstick_81 🫶
Super dankbaar en blij als een kind Dit soort mooie gebaren maken deze liefhebberij zo geweldig
Hij staat je erg goed! Zal mooi staan naast die fantastische Sub die je bij je had.
Veel plezier er mee!
Graag gedaan en het is altijd fantastisch hoe liefhebbers elkaar in deze horlogewereld (veelal) helpen met informatie of soms ook exact met wat ze zoeken. Zoals deze 1175 band. Lag blijkbaar dus al tijden op je wachten KC haha! Staat goed en ik ben blij dat je er zo van kan genieten!
Ik ontdekte pas tijdens de GTG dat deze band volledig nog origineel was met het juiste aantal links.
Kan er naar blijven kijken, wat een topper. Vanaf morgen ook m’n andere horloges maar weer wat draagtijd gunnen 🫡
Dank je wel JuKo! Dat gaat zekers wel lukken
Hehehe. Het had blijkbaar zo moeten zijn. Ik zit nu opnieuw in de
fase
Plaatje hoor
gefeliciteerd !
Heren bij mij is er een blijde gebeurtenis te melden.
Hij heet Mark Vier
De 2e speedy in de collectie en de 3e Omega we gaan fantastisch het nieuwe jaar in.
Gefeliciteerd met deze mooie aanvulling!
Heeft een duidelijke eigen smoel, maar nog steeds een Speedmaster.
Uit welk jaar komt deze?
1973 volgens mij. Ze zijn niet lang gemaakt.
Proficiat Hein, fantastische speedmaster.
Veel plezier ermee!!
Hopsa. Dat zijn wel mooie modelletjes.
Oh die is leuk zeg! Van harte gefeliciteerd met Mark!
Een triootje zonder ruzie met missusKC
Niet zomaar 3, het zijn echt drie iconen uit de Speedmaster wereld. Nogmaals gefeliciteerd!
Jij ook gefeliciteerd! Heel gave uitvoering.
Thx Mr Watchstick!