Slik:
Speedmaster liefhebbers , vraagje,
Ben in de markt voor een Fois, en ik vroeg mijzelf af wat een prima prijs is voor een knappe 2e hands,? Veel particulieren vragen prijzen die gelijk zijn aan handelaars prijzen en zijn mijn inziens erg hoog.
De prijzen zijn van ongeveer 3k gestegen naar 5k zowel particulieren en handelaren. Maar handelaren betalen nog 7 procent op chrono. Is 3.7 / 4k voor een mooi model nog haalbaar of moet ik accepteren dat alles duurder word,?
Poeh:sweat_smile:
De goedkoopste moonwatches zitten nu op 4000-4500. En je zoekt een speciale versie.
Wordt wel degelijk 5000 vrees ik.
dan is die prijs wat hij vraagt toch niet verkeerd tegenover wat @YY77 laat zien
zou gewoon een bod uitbrengen
Heb inderdaad contact
Klopt, zo te zien compleet voor €1250.
Maar dan is het toch vreemd dat ik bij een handelaar evenveel krijt ben als op de particuliere markt, en dan hebben we t nog geen eens over al dan niet onderhoud en conditie.
Heb de beste man even gevraagd of er nog iets van een bonnetje bij zit.
Soms is het ook gewoon even afwachten tot het juiste horloge voorbij komt. Een paar maanden geleden nog bood Gerard een new-old-stock FOIS aan voor uiteindelijk 4,5k. Dat is toch wel een soort van buitenkansje.
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-speedmaster-fois-nib-ongedragen-in-de-stickers/498953
Geduld inderdaad
Mooie “holy grail” en ook super conditie! Heb je 'm al lang?
schitterend horloge! Voor mij een van de mooiere Speedies!
Dit in een tijd van jaren, waarin alles erg gestegen is.
Ik vind de fois relatief gezien, voor wat het is, ‘goedkoop’.
Eén te koop bij een betrouwbaar adres: Omega Speedmaster FOiS