En plak er daarna een kristal helder Savvie overheen en dan blijft hij krasvrij !
Volgens mij leuke band
Doet de mijne ook zo super goed. De mijne 2 weken vakantie eigenlijk op zwembad na continue omgehad, en na vakantie nog maar paar seconden verloop met mn telefoon
Mij niet gezien. Thuis ook geen folie over m’n bank of tafel
Famous last words….
De Albino is pittig geprijsd, of ga je voor een mod? Ik ken iemand met een echte 3593.20 en die heeft ‘m aangepast met een blauwe lunette .
“Papa ben je nu alweer bezig met je horloge…”
Een poging om tot “tevreden zijn met” te komen we gaan het zien. 3 Lijkt me voldoende en als je geen grenzen stelt is het Speedy konijnenhol vrijwel oneindig. Een vroege c 321 lijkt me ook leuk erbij maar na de laatste restauratie tegenvaller in tijd en geld blijf ik daar maar van weg voorlopig. Daar kan ik trouwens nog wel eens een FOIS voor ombouwen…
Dan nog iets met de Apollo 15 want dhr Scott blijkt in mijn geboortedorp te hebben gewoond toen hij hier via USAF gestationeerd was, en hij plaatste dat kunstwerk Fallen Astronaut op de maan ( zonder toestemming NASA ) waar ik eerder over schreef, een beetje een boefje dus en dat mag ik wel. Maar dat los ik op met een incoming Bulova - maar niet de Lunar Pilot.
Dus zo blijf ik bezig als je niet streng bent
En de L`abino ( pun ) gaat knutselen worden want 20K heb ik er niet voor over en dan heb ik er zelf nog meer plezier van. Die prijs gaat toch niet veel omlaag denk ik, zo populair als deze is. Mogelijk ook door de nieuwe witte ?
Dat blauw doet het niet voor mij maar wel leuk dat hij een geheel eigen versie heeft !
Blijft een leuke standaard.