Ik weet niet of de witte nog lastig verkrijgbaar is maar mocht iemand hard op zoek zijn;
Thnx!
Prachtig inderdaad! Mag ik vragen wat deze strap + vouwsluiting kost? De omega website is niet zo transparant over de prijzen van accessoires en ik zoek nog een leuk verjaardagscadeau.
Thanks. En
Ik heb hem meteen bij het horloge gekocht en ben er super blij mee. Zoek nu nog een originele bracelet maar die zit ook op 800 euro
We hebben een dure hobby
Heb je ervaring met de Artem loopless? Ben wel benieuwd of ze elkaar veel ontlopen.
That said, wellicht zou je eens kunnen kijken of deze verkoper openstaat om je de bracelet los te verkopen:
Haha, inderdaad
De Artem ken ik niet, kan dus geen vergelijking maken. Maar thnx voor de tip! Ik ga eens kijken of die verkoper de band los wil verkopen.
Hier een post van OF met een vergelijk;
Klopt! De eigenaar van die twee “Soyuzen”, had beide gekocht omdat er een klein verschil tussen beiden zat…Na de GTG in Noordwijk ging hij naar Geneve om een tweede originele Alaska III te kopen. Dit is echt wel next level verzamelen.
Video van die Antique Roadshow aflevering:
Ook mooi ja. De artem lijkt significant meer glossy, klopt dat?
Klopt, het is een ander materiaal ik dacht dat de Omega strap van cordura is gemaakt. Het zal wellicht ook de nieuwigheid van de Artem strap zijn.
Weer terug in NL dus lekker weer mijn collectie aan dragen. Vandaag natuurlijk de Speedy.
Wou hem nog op mijn nieuwe Forster Flatlink zetten maar nog geen tijd voor gehad.