Speedmaster only V (Deel 5)

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! @ElChueco is eindelijk verlost van zijn gouden kluizenaar? :slight_smile:

1 like

1991 maar ach wat maakt het uit. Prachtig inderdaad, doe je hem weg?

Dit is groen :wink:

19 likes

Deze winter even de balans opmaken en sowieso enkel voor de juiste prijs. Ik denk er wel aan om deze te verkopen. Echter, het is een prachtige volledig set (met extract archives) en in deze conditie met lange S en R zie je niet vaak. Luxeprobleem iig :slight_smile:

4 likes

En jouw arm rood :wink:

2 likes

Kwam van alle opwinding :heart: :smile:

2 likes

Mooi setje! Het tritium heb ik ook op de 3570.50 maar deze met S en R en prachtige kast is toch van een ander niveau.

1 like

18 likes

Easy Sunday morning :raised_hands:

10 likes

Laat jij de chrono steeds lopen en wat is de werkingstijd dan ?

Nee zoals veel mensen in dit draadje (ik noem geen namen :face_holding_back_tears:) laat ik de chrono soms even lopen voor de show. Voor de foto dus. :melting_face:

2 likes

Kan geen Daytona tegenop!

1 like

Als je met een volle gang reserve de chrono continue laat lopen zonder in de tussentijd op te winden zal het horloge na ca 40u (1861) stoppen. Als je de chrono dan stop zet loopt het horloge weer voor ca. 8u.

De 3861 zal ong 48u doen en daarna nog 14u verder lopen.

3 likes

Dank je, dat is duidelijk.
Die 40 uur is mooi. :+1:

Dus de chronograaf stopt er eerder mee dan de tijdsaanduiding? Dat wist ik niet.

Even opladen in het zonnetje

14 likes
1 like

Welk pareltje is dit?

Mooi, zal goed staan op je pols in de passagierzetel van de Porsche van @ElChueco .

Hem niet laten huilen he.

321 EW, in Amerika nog lastig te krijgen maar die ligt gewoon in de vitrine bij Pertijs, huidige list is wel 17.1k.

1 like