Dit spreekt me dan wel weer aan
The flat-link bracelet has a folding clasp with an easy-extension system inside.
Gimme that clasp voor m’n 321!
Dit spreekt me dan wel weer aan
The flat-link bracelet has a folding clasp with an easy-extension system inside.
Gimme that clasp voor m’n 321!
Tof ding !
Ben benieuwd wat je ervan vindt
Oef dat is lekker terug komen van je vakantie. Gefeliciteerd alvast.
Mag ik vragen bij welke ad? Ik wil hem eens in het echt zien.
Voor de eerste FOIS is al een band beschikbaar.
Toch echt wel anders hoor tussen aftermarket en OEM.
Ongetwijfeld. Maar daar is de prijs ook naar. OEM is vaak te duur in verhouding. (Vind ik)
Maar zoals altijd, ieder het zijne
Zonde van de sunburst en fake patina , net als de nieuwe tag Heuer skipper daar is de sunburst ook misplaatst.
Er gaat voor mij niets boven de Pro, maar de FOIS ziet er op plaatjes prachtig uit. Ben benieuwd naar de “sunray-brushed dark grey-blue dial”.
Erg mooi. Het enige is dat die zilverkleurige, puntige Alpha hands hem wat ontsieren imho
Op de trilogy zitten die ook en vond ik het wel mooi, de lopende secondewijzer dan weer niet op deze FOIS.
Die sunburst is wel weer iets wat de vintage Speedy’s ook hadden, zorgt er wel voor dat deze zich onderscheid van de andere uitvoeringen die nu in het gamma zitten.
Dat wist ik niet
Zeg ik het goed als dit gewoon een nieuwe Seamaster bracelet en case (wel kleiner) is, maar dan met een Speedmaster dial?
Desalniettemin wel heel tof!
Nee, dit model stond al in de jaren '60 als Speedmaster bekend.
Iemand al gebeld naar de AD voor de nieuwe FOiS? Ik hoop dat we hem snel op het forum gaan zien.
Bedankt, maar eens kijken of ik op korte termijn langs kan op te passen.
Hoop dat ze deze in goud uitbrengen ook!
Pohhh die nieuwe. Bizar mooi.