Weer wat geleerd! Thanks.
Voor #speedytuesday maar eens tijd gemaakt om mijn Speedy eindelijk eens van 1171 band op mijn laatst gekochte Forstner flatlink te zetten. Leuk alternatief! En doet me beetje de nieuwe FOIS overwegen voor de toekomst…
Aan alle speedmaster liefhebbers. Ik ben sinds vorige maand ook een gelukkig eigenaar van een omega, en wel deze
Ik ben er super blij mee, hij is origineel ook met bruine leren band geleverd en wel deze
Nu lijkt het mij leuk om banden te kunnen wisselen, alleen vind ik €150+ voor banden een beetje te veel. Is er iemand die toffe ideeën heeft en eventueel een plek waar je voor een leuke prijs leren banden kan scoren, een foldclasp lijkt mij op leer ook wel eens leuk om te proberen moet ik dan nog ergens extra op letten.
Mooi! Misschien een blauwe artem strap?
Lekkere plaatjes!
Fijn alkmaars ontzet. Geniet van de avond en het horloge
Dat zal inderdaad perfect staan met de blauwe uurmarkeringen.
Al vijf jaar blij mee, maar ik denk erover deze weg te doen en voor hesalite te gaan. Weer eens wat anders in de collectie
En dan is dat ook meteen een wissel van 1861 naar 3861. De technische upgrade spreekt mij ook aan
Ik ben zo blij met mn 90s Speedy Hesalite. Totale rust over de collectie en absoluut geen drang naar nieuwe horloges.
En dan zie ik de nieuwste generatie met die dikke stepped dial, hesalite en bijhorende bracelet…
Bedankt
@Time
Stepped dial, secondewijzer en de band. Dat zijn wat mij betreft de winnende factoren van de 3861