Speedmaster only V (Deel 5)

Verrassend dat dit wordt gedeeld.

Alsof wij in NL die witte gewoon effe kunnen ophalen…

Ik hoop het niet! Dan zal die wel een ton gaan kosten kijkend naar de bizar hoge prijzen die Omega al vraagt voor goud :smile:

Dat is wat de mensen willen :slight_smile:

15 likes

Ja hoor, ongeveer 8 uurtjes rijden en je staat in Biel bij het Omega hoofdkwartier. Gewoon een werkdagje :grin:

Ja? lagen daar de 321’s in stapels te wachten terwijl wij hier over list betalen?

1 like

Schrok dat list inmiddels 17.1k is voor een 321.

1 like

Dan rij ik daar graag naar toe als jij mij kan vertellen hoe ik dat geregeld krijg.

1 like

Zo’n 2x zo duur als een speedy pro of een zenith chronomaster revival lijkt me vrij overschat.

Met 13.xK bij introductie was het ook al hoog ingezet IMHO voor een uurwerk wat niet eens COSC is, met als smoes dat het door een aparte/speciale groep horlogemakers in elkaar wordt gezet terwijl het al 50 jaar onderhouden wordt door elke horlogemaker in de wereld.

2 likes

Ah je doelt natuurlijk ook op beschikbaarheid haha. Dat is een ander verhaal.
Maar wie niet waagt, wie niet wint. Ik zou de Omega Boutique in Biel gewoon bellen en vragen of ze hem voor je reserveren :grin:

Ik heb al heel wat discussie met Omega zelf gevoerd over levering, kan de boutique nog proberen in dit geval natuurlijk. Moet hij wel van staal zijn overigens. haha

1 like

Ik zal voor je duimen! Ik kan enigszins begrijpen dat levering naar een bepaalde boutique naar wens lastig kan zijn, maar Biel zou geen probleem moeten zijn. Je kan hem bij wijze van spreken zelf van de band plukken :grin: De boutique zit letterlijk in hetzelfde pand.

Ik zal in ieder geval voor je duimen! Het zou leuk zijn als dit wel mogelijk is. Kun je gelijk een leuk weekendje Zwitserland er van maken.

3 likes

13 likes

3573.50

16 likes

Spijtig genoeg is het ook in Biel een kwestie van op de wachtlijst te “mogen”. En dan zijn er duidelijk nog 2 lijsten in parallel. Alles draait om aankoophistoriek en relatie. Wat wel klopt is dat je bij een boutique meer kans maakt dan bij een AD om hem op termijn te krijgen.

1 like

Deze moest natuurlijk even. :wink:

Heb in het Lego-draadje wel meer ruimtevaartspul gepost de laatste tijd. Deze set is er binnen pakweg een jaar niet meer, en nu met een mooie Black Friday-deal. De Speedy is een 2020 cal. 1861. Op staal (lente en zomer) heb ik gekozen voor een 1171/633. Hier op een zelf licht “customized” Molequin.

10 likes

Veel bouwplezier!

1 like

Leuke bouwset, have fun! :smiley:

4 likes

9 likes