Speedmaster only V (Deel 5)

23 likes

Mooi boek Paraflex, heb het ook hier liggen. Heb er snel doorheen gebladerd. Ben op dit moment aan het stoeien met een hernia…

13 likes

Luie zondag. Even een snelle wristshot.

25 likes

Zwart grijs staat hem heel goed!

1 like

Oei, heel veel beterschap!

Steel is the real deal, maar inderdaad… deze Nato misstaat ook niet.

1 like

20 likes

Dat is heel vervelend, om het mild uit te drukken.
Beterschap!
Prachtige Snoopy trouwens :+1:t2:

1 like

Toch nog even een minder lui plaatje weten te maken.

16 likes

Ik kwam deze nog tegen in de cloud, vorig jaar genomen tijdens een studio shoot (als grapje). Ligt op LCD panels van 4x4 meter. De pixels geven een leuk effect.

28 likes

Wat denk je over de “populariteit” index die het boek bij de verschillende speedy’s beschrijft?

Achterhaald. Populariteit laat zich ook moeilijk vastleggen, want is vaak erg tijdelijk.
Mijn CK2998, en mijn Tokyo blue liep ik mee te leuren, en heb ik onder de lijstprijs weg moeten doen. Beide waren ongedragen. Ik vond ze slecht afleesbaar, en dus weg ermee.
Nu gaan ze flink boven lijst. Sommige types winnen aan populariteit, en sommige verliezen, maar kunnen ook zo weer een opleving krijgen.

2 likes

11 likes

Omega Speedmaster Ultraman (ST2)
Vorig jaar had ik nog de gedachte om het te verkopen, maar deze uitvoering klopt helemaal in de herfst en winter. De “replica” is wel eruit gegaan voor wat nieuws dit jaar.

36 likes

:drum:

1 like

Morgen de lancering van de nieuwe witte dial Speedmaster? :slight_smile:
Fingers crossed dat ze er geen Paris 2024 opzetten…

9 likes

Heel even buiten geweest

11 likes

Het lijkt zo logisch, maar dit is wat een zeer betrouwbare bron op een ander forum heeft gezegd. :shushing_face: Dus wel heel benieuwd waarmee Omega wel gaat komen.

@rjbroer

2 likes

Wanneer is dit geplaatst? Wellicht sloeg het op de eerste dinsdag van januari (dus vorige week)?
Dan werden er vaak nieuwe release gedaan, zoals ik eerder aanhaalde (ST1, 321EW, 3861 Moonwatch etc). Het artikel over de witte Speedmaster is ook al even geleden (November 2023).

Vorige week.

1 like

Vorige week woensdag. Dus het is allemaal best concreet. Ik kan daarom niet geloven dat er een witte Speedy uitkomt. Het moet iets anders zijn. :v:

Thanks @YY77, die quote zocht ik ook nog.

2 likes