Speedmaster only V (Deel 5)

Uiteraard is het vrij subjectief, maar ik vind dat het nu iets rustiger oogt en daardoor mooier. Meer balans is niet het goede woord, maar het vraagt in ieder geval minder aandacht.
Objectief gezien zou het een keuze kunnen zijn om in één oogopslag het verschil te kunnen zien?

1 like

Lijkt erop dat de schroefjes merr anthraciet zijn in plaats van zwart waardoor ze meer wegvallen in de wijzerplaat.

Je hebt gelijk! Maar bedoelde idd die andere schroefjes die bij de “oude” duidelijk aanwezig zijn op de wijzerplaat, vooral die boven het logo is een doorn in het oog als je er op gaat letten.

3 likes

Niet eerder gezien, maar erg irritant inderdaad. Bedankt voor het tonen… dit kan je natuurlijk nooit meer niet zien.:sweat_smile:

2 likes

Inderdaad geen mooi gegeven die schroeven… zou me er flink aan storen onder het mom van ‘what has been seen cannot be unseen’. Was gelukkig niet van plan hem aan te schaffen :face_exhaling:

1 like

Ik heb moeite om mijn andere horloges te dragen. Deze twee zijn echt mijn core collection aan het worden. And I love it! :yum:
Na 7 jaar verzamelen van voornamelijk Seiko Divers en KS gaat het nu richting een kleinere collectie met mooie Omega’s.
Plus de vintage Seiko 6139/6138 chrono’s die ik zelf heb gerepareerd,maar die zijn een collectie op zich.
En nu op naar de eerste Omega Seamaster diver 300 pro :smiling_face:

19 likes

Heb je ook het daaropvolgende verhaal gezien? :sweat_smile:

7 likes

19 likes

Ik wou niet nog meer olie op het vuur gooien. :shushing_face: Maar wel gezien ja. :sweat_smile:

1 like

En dat die in een gewone Omega box komt is ook wel een beetje matig :see_no_evil: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

16 likes

Wat stond er dan? :slight_smile:

1 like

Dezelfde foto, maar dan met de tekst “Not 5k sick though” en daaronder “compared to the previous DSOTM” :grimacing:

3 likes

Daar gaat je uitnodiging voor de volgende Speedy Tuesday GTG :rofl:

5 likes

Leuk toch, al die speciale versies ?
Wel een beetje een Fallus ding die raket maar wel mooi gemaakt. Denk ik, want zonder dubbele loupe toch niet te zien voor mij :face_with_monocle: . Omega gaat ook lekker modden net als met de Ultraman en die rare vliegende Snoopy aan de achterzijde. Simpel is echter ook prima voor mij,en dat geeft iedereen alleen maar meer keuze :grinning:.

11 likes

Voor de raket op ware grootte is dit wel leuk om te zien, en let op de klok…

https://www.youtube.com/watch?v=2WoDQBhJCVQ

Eerlijkheid wordt vast gewaardeerd bij die mannen :innocent:

2 likes

Nog maar even een mooie foto van de Speedy om de aandacht af te leiden. :smile: :pray:

21 likes

Inderdaad gewoon lekker classic :ok_hand:

2 likes

In het echt is dit een erg mooie speedmasdter. Was er wel van onder de indruk.
De nieuwe met die Saturn V is een leuke gimmick.

Het is niet echt een ander horloge verder dus daar kan je wat van zeggen maar dit maken ze wel goed met een white dial sppeedy dit jaar.

Uiteindelijk blijft een Pro model of een speciale versie hiervan toch altijd het populairst.

Plaatje dan maar. Het wordt dit jaar eens tijd voor een opknapbeurtje maar wil niet dat de kast vernaggeld wordt met polijsten. Beetje bijwerken mag als het goed gedaan wordt. Iemand een adres?

16 likes