Speedmaster only V (Deel 5)

In Maastricht komt ook een omega boutique. :sunglasses:

4 likes

Dus een 3de verkooppunt naast geit &limoen en Martens?

1 like

Denk dat die de boutique doen :sunglasses:

1 like

Klopt en wordt achter de schermen gerund door Gassan. Geen idee of dat goed nieuws is. Als ze een zeer bekwame boutique manager aanstellen, komt het vast goed.

2 likes

Wat een geweld allemaal.

Zag een Omega 1469 bracelet voor een mooie prijs te koop staan. Bericht gestuurd. Ben benieuwd. Zou leuk zijn voor mijn beauty. Juiste endlinks scoren is dan eventueel een zorg voor later.

11 likes

Het blijft een prachtig plaatje!

1 like

Waanzinnig inderdaad. Hoewel het een “moonwatch” is, is het toch nog van een ander kaliber!

1 like

NA! (Laat me even een leuke post maken maar ik hou het eerder beperkt tot deze groep; in de algemene horlogepraat verklaren ze me waarschijnlijk zot!)

Enkele weken geleden hier het verhaal gedropt waarbij ik een bandenkoning mis. Voor mij is de speedmaster een alleskunner op dat vlak, maar toch wou ik mijn 3861 op staal houden om deze proper te houden. Er zijn er in de groep nog met dit autisme… (:wink:).

Vroeger een mooie tweedehands 1861 gehad die ik heel vaak van band naar nato naar staal wisselde maar uiteindelijk weggedaan.

De zoektocht ging verder, recente 1861 of toch ouder, hoe oud?… zoals een ander topic in de algemene groep ging over full sets enzv. You buy the seller, jordy van 10O10 had enkele mooie!

Het werd een 3570.50, maarrrrr met cal 861 en de laatste met tritium! En het tritium deed wat het moest doen!

Een 3590.50 lag voor de hand maar eentje met lange “S” en “R” uit mijn geboortejaar 1991, bleek net de brug te ver. Deze zoektocht blijft uiteraard verder gaan, eentje om te koesteren!

En nu: de reden van alles: banden!

30 likes

Mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Top, gefeliciteerd met deze NA. Ik ben het helemaal met je eens; Tritium is the way to go

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA.
En de Speedmaster is een bandenkoning (ook wel bandenslet genoemd), dat is zeker!

1 like

Van harte met deze mooie Speedy! Jordy is inderdaad een super kerel en kun je vertrouwd kopen. Geniet van deze mooie aanschaf!

2 likes

Welke band zit er nu op ?

10 likes

Flat link van Uncle straps.

1 like

Lekker aan de prijs… Overigens kost de rubber band met Moonshine clasp ook al 5,5K. En die met Canopus clasp maarliefst 10K!

En zonder clasp… €300 :joy:

3 likes

We lachen erom maar eigenlijk is het best triest dat Omega zichzelf zo belachelijk maakt met deze pricing.

De prijs van een submariner voor een sluiting :smiling_face_with_tear:

1 like

Vintage charm :waning_gibbous_moon:

20 likes

Dank je! :stuck_out_tongue:

Lekker hoor! Gefeliciteerd en zelfs iets meer zeldzaam omdat deze 3570.50 met tritium maar kort werd geproduceerd. Niet veel later gingen ze over op luminova.

Dat is niet heel vreemd, dat is een flink stuk gouden in die sluiting. Weegt ook aardig wat! Alhoewel ik nu ook wel wat gewend ben met een volledig gouden band haha.

1 like

26 likes