Speedmaster only V (Deel 5)

Jups ken het. Was heel benieuwd naar de witte dial maar is echt mooi gedaan imo.

1 like

Omega boutique

1 like

Bijzondere Omega

3 likes

7 likes

7 likes

Past goed bij je broek :wink:

1 like

Oops… lol.

Turns out Omega are just like Rolex in that you can’t buy the latest hype sports models even if Omega have them in stock and your face doesn’t fit.

Even gelezen maar schijnbaar was mijn face wel oke want ik mocht 'm afrekeken als ik wilde. En ik had me niet eens geschoren :money_mouth_face:

2 likes

16 likes

Op vliegveld ZĂźrich of Wenen :thinking: kon ik hem ook zo belastingvrij afrekenen. (Op het ene vliegveld had ik gekeken bij IWC en op de andere bij Omega)
Heb de nieuwe Speedmaster goed kunnen bekijken. Het wit geeft mij heel erg een gevoel alsof het van porselein is gemaakt. Op die manier glimt het. Mooi, maar niet dat ik hem moet hebben.

1 like

Is het niet te? Ik heb lang te veel plaatjes gekeken tot ik het wit te blinkend vond komen. Had het mooier gevonden in een mattere versie. Maarja dat is meer canopus gebied.

2 likes

Nou, dat inderdaad.

1 like

Ik vind hem ook te wit/flets op foto’s en filmpjes. Was heel hebberig toen hij uit kwam, maar hoe meer ik zie, hoe minder dat werd.

Toch wel een horloge die je in het echt moet zien denk ik.

2 likes

Klopt. En toen kocht ik een ZEP. Klaar :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Deze witte plaat is wat matter heb ik het idee.

12 likes

Dat denk ik ook. Vind het persoonlijk super, en verre van te wit of glimmend, maar kan me voorstellen dat iemand een andere mening heeft.

Die lijkt me meer crème dan wit, naast elkaar zal dat net zo duidelijk zijn als in dit vergelijk (foto van Omega forums):

5 likes

Wow die rechter is wel heel crème

19 likes

Hierop afgaand komt hij toch dicht bij de alaska project links! Voor mij blijft de witte snoopy de mooiste “witte plaat”. :ok_hand: