Nog een fijne avond!
Aha dat verklaart inderdaad wel het een en ander. En 1969 en 1970 zit natuurlijk ook heel dicht op elkaar. Het is jammer dat Omega momenteel geen “Extract of the archives” uitgeeft. Dan zou je de exacte productiedatum nog kunnen achterhalen.
Blijft er nog wel een Speedy in je collectie nadat deze is verkocht?
Wat tof! Die site kende ik nog niet. Zo accuraat heb ik de productiedatum van mijn 3590.50 nog nooit gehad. ![]()
“May 1995” komt eruit.
Kende ik ook nog niet, thanks!
Trip down memory lane met mijn oudste broer. Iemand die kan bedenken op welke kartbaan we zijn vandaag ?
Strijen.
Vakantie zit er weer op. Straks de Speedy uit de kluis halen. Drie weken met een Nomos om is absoluut geen straf, maar ik ben blij dat ik de Speedy weer kan ophalen ![]()
![]()
Het was weer weekend dus de speedmaster mocht weer om de pols. Morgen weer de applewatch (deze mag beschadigen)
Thanks! Helaas (vooralsnog) voor de pre 2000 speedmasters zo te zien… de mijne uit 2005 heeft een te hoog nummer
Goedemorgen, weet iemand hier of je een standaard stalen Speedmaster caseback kunt verkrijgen ergens? Ik zou graag de glazen bodem willen uitwisselen tegen een metalen caseback. Ik heb het laatste model in bezit met opgelegd logo en dus de doorkijk bodem.