Speedmaster only VI (Deel 6)

Mooie aanwinst! Geniet ervan!

Gefeliciteerd met je Speedmaster.
De mijne ook bij Dux gehaald. Een typische GD; ontvangst zeer correct, horloge perfecte kwaliteit, horlogeinfo wat minder maar dat heb je als het goed is zelf al uitgezocht.
Voor de full service ervaring moet je naar een AD. Echter valt daar de informatievoorziening vaak ook tegen. Maak je geen illusies.

1 like

Op een Artem Sailcloth.

23 likes

Lekker zo’n sailcloth bandje. Moet ik ook nog eens hebben.

1 like

Van harte! Die nieuwe no date seamaster heb ik nog niet op het forum gezien. Mooie aankoop :v:

1 like

Hier is die duidelijker in beeld :shushing_face::

1 like

17 likes

Vorige week mijn 321PT op de foto gezet met de camera van @myfriendscallmeKC. Je moet wat doen als hij zich staat te vergapen op de Speedymoon. Volgens mij was dit de enige foto die echt (overwegend) scherp was…

Dus voorlopig blijf ik verder rommelen met mijn antieke iPhone pro.

41 likes

Speedy Tuesday!

27 likes

Happy Speedy Tuesday!

26 likes

Ik ben ook van de partij!:muscle:

21 likes

21 likes

28 likes

23 likes

19 likes

22 likes

Hier op de foto niet super goed te zien maar helaas condensatie onder het glaasje van mijn 3 jaar oude 3861 hesalite Speedmaster zichtbaar, nooit mee gezwommen of wat dan ook en geheel schadevrij. Werd opeens duidelijk na een 15 minuten durende fietstocht die ik aan het timen was met de chronograaf. Toch jammer :frowning: . Gelukkig keurig geholpen door :sheep::lemon: en nu bij Omega in Brussel voor nader onderzoek/reparatie

15 likes

Speedy Tuesday

21 likes

Dat is balen! Gelukkig garantie! Had je het nieuw gekocht?

Ik spoel al mijn Speedmasters na een sopje gewoon onder de kraan af, nog nooit problemen gehad. Wel met de kroon en drukkers naar beneden.

1 like

Yes ben de eerste eigenaar. En precies wat je zegt; altijd schoonmaken met de kroon en pushers naar beneden. Bad luck I guess :grimacing:

3 likes