Speedmaster only VI (Deel 6)

Ik had hem inderdaad in Parijs naast de witte Speedy liggen. Erg mooi, maar toch met overtuiging voor de witte Speedmaster gegaan.

De FOIS is misschien wel iets tè qua design. Blauwe plaat en bruinige markers en zo. Ik vind dat een Speedmaster toch nog een beetje een toolwatch moet zijn.

5 likes

Dit dus

1 like

Oh dan zijn we lekker snel met z’n allen dan … Of is de hype al voorbij?

Die dingen zijn voor ongeveer list al wel te vinden.

Is gewoon een extra model toevoeging aan de line-up dus hype was niet echt aan de orde wat mij betreft.

De keuze is straks een stuk uitgebreider met de zwarte hesalite en saffier, witte versie en deze nieuwe FOIS,
maximaal list betalen bij de AD/OB is wat mij voldoende ipv grijs gaan.

3 likes

Echt, even over de grens gemakkelijk bij de boutiques te krijgen. Mensen die hem boven list kopen zijn niet wijs. Geen hype, gewoon leverbaar. Alleen Nederland wordt altijd als laatste beleverd geloof ik.

2 likes

Er is overigens wel al iemand hier op HF die hem heeft. De nieuwe FOIS.

3 likes

@Gnis is de laatste tijd goed bezig, had laatst al de Tudor chrono boutique edition gekocht.

3 likes

Ik heb hem een weekje nu en hij is top: bijna non stop gedragen

42 likes

Chrono blue ook gaaf

18 likes

Helemaal mee akkoord, echt een speciaal model.

1 like

Hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden. Foto is gemaakt met een fuji XT-200

1 like

Toch maar eens mij. Fuji X-T1 afstoffen en wat uit proberen met mijn 35mm f2 en 56mm f1.2 lenzen :sweat_smile:

Met welke lens heb je hem genomen?

Een 5.6/1.7 met een macro-tube. Een macro tube kost niet zo veel maar is wel heel leuk om mee te experimenteren.

3 likes

Morguh

36 likes

Goodmeurning!

22 likes

mooi horloge en mooi hondje

1 like

Welke is de linker ?

Morning!

Tijd nog goed te zetten, maar eerst koffie :nerd_face:

20 likes

145022-71