Speedmaster only VI (Deel 6)

Proficiat met de Snoopy. Ik heb de mijne vorige week mogen ophalen. Een van de mooiste Speedmasters in mijn ogen.

3 likes

Eerlijk?!:wink: de witte vindt ze de minste, de ST1 had ik al gehad en vond ze toen dom van mij hem weg te doen, de snoopy vind ze op heden de mooiste. Wijze vrouw.

2 likes

En ik nog reageren dat ik hoopte op een telefoon dit jaar :joy: omega heeft de benelux goed bedeeld deze maand!

Op C24 zag ik laatst een ander horloge ook met een band van Zulu. Dat zag er erg strak uit. Hoe bevalt de kwaliteit?

1 like

Dit is het octopod “systeem”. Eigenlijk een soort van nato banden die je door dat systeem (lees vouwsluiting) haalt. Kwaliteit is goed en het ziet er strak uit.

Soort luxe versie van een nato (zonder flap) of mn strap (met lelijke simpele sluiting)

2 likes

De NA: 3310.10:

Zie ook:

32 likes

Wow je hebt weer een pareltje te pakken! Hoe oud is deze?

1 like

Dit is het exemplaar wat ik tegen kwam. Soort vouwsluiting. Vond het wel mooi gevonden.

3 likes

Ja dat is de vorige versie van hetzelfde systeem idd. Ik heb de mk3

1 like

Dank! 1991 in Japan geleverd en mint conditie :ok_hand:

2 likes

Nog een Van Harte gefeliciteerd ! ’
Wat een geduld hebben jullie toch :smiley: :+1:

1 like

Leuke oplossing, want dit werkt als een vouwsluiting, en met een elastische band. Vanaf min 1.50 de werking

[The NEW ZULUDIVER OctoPod MK3: Everything You Need To Know]

4 likes

Wat blijft de Speedy toch mooi :star_struck:
Resultaat van een mini fotoshoot en wat bewerking :smile:

36 likes

De Ck2998😍

21 likes

2x een Speedmaster :grinning:

32 likes

Mijn voorkeur gaat uit naar de volledige geborstelde, ik kan hem dan wisselen tussen de ST1 en de snoopy. :smiling_face:

1 like

Hier is het geen kwestie van geduld maar eerder hopen dat hij ooit komt en daar gezond naar verlangen. Als je op goede basis staat met je AD en er is duidelijkheid dan geeft het ook wat rust in de keet…

1 like

Dank je! Dit is een 3592.50 uit 1994.

1 like

Mooie plaat! Doet me een beetje denken aan de platina plaat van een 16622

27 likes