Die ziet er goed uit! Een stuk minder aangetast dan mijn 145.0022 uit 1982
Heeft ook z’n charme!
Heel mooi met die long S en R!
Proficiat!!
Ps. Heeft ie nou een deukje in de bezel bij 225?
Thanks! En klopt idd. Wsl gebeurd bij het glaasje vervangen in het verleden. Is gebroken geweest. Was mijn puntje van twijfel vooraf, maar om de pols is het te verwaarlozen.
En alweer van leer terug op staal… Heb nu 3 Speedmasters gehad en vind die op foto’s altijd erg fraai op leer. Maar als ik het zelf uitprobeer valt het altijd tegen. Snap het niet. Rare hobby dit.
Ik heb exact hetzelfde!
Jazeker heeft dat charme, ik laat het ook zoals het is. Zie post 2152.
Dat zou mij ook weinig deren bij een horloge van 40 jaar oud
Sinds deze week eindelijk eigenaar van een Speedy Pro. Dit is het horloge waarmee het voor mij allemaal begon en waardoor ik jaren (en de nodige horloges) geleden op het forum terecht kwam.
Toch weer een heel ander horloge dan de mijn Speedmaster Broad Arrow.
Helemaal eens. De stalen band voor mijn Snoopy is binnen. Morgen laat ik deze erop zetten.
Een mooi exemplaar, van harte
Hij is prachtig!
Gefeliciteerd
Proficiat
Even een NA in het topic hier: Voor mij kwam gisteren ook het telefoontje van mijn AD, de snoopy was er binnengekomen en de vraag of ik nog steeds interesse had in deze; uiteraard! Vandaag dolblij achter de “snoopy” wat ook de bijnaam van mijn dochtertje is…
Foto’s!
Bij de AD (ook even de nieuwe FOIS bekeken en de reguliere moonwatch in hesalite en saffier erbij om te kijken welke stalen band we gaan nemen):
En thuis:
Waanzinnig tof horloge, persoonlijk voelt hij “kleiner” aan en de aantekening “Ag925” had ik nog nooit gespot op de foto’s.
Mooi man! Gefeliciteerd. Het is druk hier met de NA’s
Fraai… Welke stalen band is het geworden?
Gefeliciteerd, geweldig horloge!
Is die kast uit zilver misschien?
Enkel de wijzerplaat. Dat heeft mijn ck859 ook.