Speedmaster only VI (Deel 6)

Dat kun je wel zeggen ja :unamused:
Vervelend voor je, ik hoop dat ze het snel oplossen.

105.012?

1 like

Of 145.012?

1 like

Jammer en zonde! Ook raadselachtig hoe je zo’n schade in een deksel krijgt. Wellicht hebben ze iemand anders deksel op jouw speedy gedraaid, dat ze perongeluk verwisseld zijn? Blijft gissen natuurlijk.

Hopelijk is het snel opgelost en is ie weer vers!

1 van deze 2 denk ik :sweat_smile:

potver wat blijft dit toch een lekker horloge, geniet van het mooie weer mannen!

24 likes

Dit hoor je weinig volgens mij. Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel wensen. :+1:t2::+1:t2:

Jarig, dus dan uiteraard de triple date. En ook in een gloednieuw huis (voor ons) en ditmaal mét tuin en zon. Wat wil je nog meer :grin:

26 likes

Inderdaad, wat voor de één een plus is is voor een ander juist een minpunt.
Ik houd niet van veel bling (die kleine stukjes polished links vallen best op als er licht op valt) en zie liever wat grovere (grotere) schakels en gewicht (ook al gaat dat enigszins ten koste van draagcomfort).
Groot fan van bv de Breitling band zoals op de Colt en oude Chronomat of de Rolex Oyster band (mits gebrushed).

1 like

Ja, wat wil je meer hè!! Luxe problemen, misschien de zon in Maastricht :rofl::rofl:?
X Post

20 likes

Door de combinatie nieuw werk en studie kom ik helaas niet meer heel erg toe aan struinen op HF en fotografie :smiling_face_with_tear:
Maar vandaag had ik eindelijk weer even tijd voor een fotootje. Even een snelle setup met de gear die ik momenteel veel gebruik voor de studie :sweat_smile:

En nu lekker naar buiten! Geniet van het mooie weer!

38 likes

17 likes

Dat klopt in ieder geval :smile:. Gisteren overgemaakt en hopelijk volgende week snel in huis.

1 like

Tijdje geleden! Mooi plaatje weer :v:

1 like

17 likes

Weer eens op groen canvas. Blijft ook een top combi wat mij betreft.

27 likes

22 likes

23 likes

Honeymoon!

32 likes

De Speedmaster op een Nato strap. Wat een geweldige combinatie

23 likes