Speedmaster only VI (Deel 6)

Ik ben er al een tijdje uit. Voor wat gaan die 3861 modellen particulier op de nieuwe band?

Een dorpsgenoot denkt een 2021 exemplaar op te kunnen halen in Luik voor €4850,- via een Belgische marktplaats achtige site. Voelt voor mij niet oké.

Schitterend! :grin: :raised_hands: Gefeliciteerd met dit vintage exemplaar Jordy. Wat bouw je toch een onwijs mooie collectie. :ok_hand:

1 like

Pracht horloge weeral. Benieuwd naar je NA topic.

1 like

Is het hesalite of saffier?

Dat is wel een deal die te goed is om waar te zijn. ik zou zeggen 6.5/7k.

1 like

Rond de €5000 is toch niet zo gek, als particuliere aankoop? Voor een 2021 exemplaar. Hesalite dan.

1 like

Ik dacht ook dat dit hoger lag dan 4850. Maar zoals gezegd weet ik het niet meer zeker.

Zonder inhoudelijk oordeel over het getoonde horloge vind ik de prijs scherp maar niet extreem mits het de hesalite uitvoering betreft. Kom ‘m wel vaker rond dat prijspeil tegen op uhrforum bijv.

2 likes

Op de foto’s zie ik ook niets geks op het eerste gezicht.

1 like

Okidoki dan ben ik te achterdochtig.

Dan zullen we maar eens naar Luik gaan.

Super bedankt voor het meekijken.

2 likes

Deze zou perfect bij mij passen :wink:

1 like

Een zeldzaam mooi exemplaar, het wachten/zoeken zeker waard :+1:

1 like

Wat gaaf Jordy! Schitterende staat ook!

Je wordt nog eens een echte vintage guy :sweat_smile:

Deze referentie staat bij mij ook op de wishlist… :face_holding_back_tears:

2 likes

Hartelijk dank! Ik bedacht met zojuist pas dat deze bijna exact 20 jaar ouder is dan de Speedymoon die ik laatst heb gekocht. En dat de 105.012 de basis is van de huidige geweldige 3861 Moonwatch die hier frequent langskomt. Dit zie je terug in de kortere pushers en de double beveled caseback van de 105.012-65.

Dank je! Er gaat er nu wel eentje uit, die gelukkig wel op het forum blijft.

Zie je er ook nog zo goed uit? :wink:

5 likes

Bedankt! Ja ik wilde de rust behouden en echt op zoek gaan naar een mooi exemplaar en toen kwam deze opeens via via op mijn pad. Te mooi om te laten liggen!

Dank je wel! Ik wil het liefst een mix tussen vintage en modern. Vintage omdat het authentiek is en een heel andere beleving geeft. Modern omdat ze daar leuke variaties op de klassieker maken en andere kleuren bieden.

Daarom gaat deze eruit (is al gereserveerd voor een forum member):

16 likes

Dit forum, of elders?

1 like

Iets meer rek in de band. :rofl:

2 likes

Prachtig wat een mooi ding! Geniet ervan :ok_hand:t3:

1 like

Die oude wijzerplaten zijn zoveel mooier dan het nieuwe spul :heart_eyes:

1 like

Alsof deze net uit een hibernation pod is gestapt. Fris en fruitig. Geniet ervan!

1 like

Hier op het Horlogeforum, maar dat zal hij vanzelf kenbaar maken. En als hij onverhooot moet afhaken houd ik het lekker in de collectie. Alleen de horlogedoos zit vol :face_with_hand_over_mouth:

Bedankt! Dat genieten komt goed! Deze week even alles tot me nemen, foto’s maken en dan komt de NA.

3 likes