Denk uiteraard wel om de bezel. Afplakken dus.
Of de domed Sapphire van de FOIS laten monteren. Als dat al mogelijk is en als dat past.
Wat een plaatje
Ik heb nog nooit de lunette afgeplakt, je moet wel een aardige hork zijn als je die raakt met dat bolle hesalite
Dank jullie wel!
Hier de stalen moderne 321 naast de 105.012.
Je moet toch even goed kijken
Dit is ook de reden dat de stalen 321 mag vertrekken en een compliment voor Omega hoe goed het lijkt. Natuurlijk is de linker een remake van de 105.003 maar de wijzerplaat en wijzers waren hetzelfde bij de 105.012.
en indien leeg de zwarte email verf van Revell, ;
[Matt “Black” (RAL 9011) Email Color Enamel - 14ml]
www.revell.de/en/shop/product/email-color-black-matt-14ml-ral-9011?srsltid=AfmBOopW1fAH4X9vnLe7SPJGFamNt93r6-imoIDGcVWeuhKJaMKo4mG-
Heb je dat al eens geprobeerd?
Ook handig voor het Speedmaster script in de sluiting!
Jazeker, werkt perfect !
Goede tip thanks. Letter vullen, de rest wegvegen of hoe pak dat je dat zo netjes mogelijk aan?
Voor de verf ; ontvetten van het metaal is belangrijk - spiritus oid - en goed diep met een tandenborstel reinigen - drogen - verf erin smeren met tandenstoker of kwastje, en het overtollige veeg je zo weer weg. Afplakken is wel handig op een kastdeksel met zoveel tekst maar op een sluiting niet echt nodig.
Ik heb het al 2 keer gebruikt op een Speedmaster en een IWC Porsche design en het blijft echt goed zitten.
Ik kreeg zelf deze tip van iemand die het op de Omega training had vernomen…
Succes !
Tandpasta werkt net zo prima
Heeft even geduurd, maar sinds afgelopen dinsdag mag ik hier ook meedoen
Heel erg blij mee. Wat een ontzettend fijn horloge om te dragen!
Maar dat wisten de HFers in dit draadje natuurlijk al
Zit er nu de OEM band van de hesalite op of van de saffier, ik mis de gepolijste midden links of komt dat door de hoek van de foto?
Heel mooi. Veel plezier ermee.
Scherp gezien van je
Ik hou niet van gepolijste schakels. Heb de saffieren Speedy op leer gekocht en daar los de matte OEM band van de hesalite bij besteld.
Thanks!
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!
Dankjewel! Dat gaat zeker lukken