Speedmaster only VI (Deel 6)

Denk uiteraard wel om de bezel. Afplakken dus.
Of de domed Sapphire van de FOIS laten monteren. :stuck_out_tongue_winking_eye: Als dat al mogelijk is en als dat past.

2 likes

Wat een plaatje :heart_eyes:

Ik heb nog nooit de lunette afgeplakt, je moet wel een aardige hork zijn als je die raakt met dat bolle hesalite :slight_smile:

Dank jullie wel!

Hier de stalen moderne 321 naast de 105.012.
Je moet toch even goed kijken :smiley:

Dit is ook de reden dat de stalen 321 mag vertrekken en een compliment voor Omega hoe goed het lijkt. Natuurlijk is de linker een remake van de 105.003 maar de wijzerplaat en wijzers waren hetzelfde bij de 105.012.

32 likes

80’s achterkantje, met nog volledig gevulde letters :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

en indien leeg de zwarte email verf van Revell, ;

[Matt “Black” (RAL 9011) Email Color Enamel - 14ml]
www.revell.de/en/shop/product/email-color-black-matt-14ml-ral-9011?srsltid=AfmBOopW1fAH4X9vnLe7SPJGFamNt93r6-imoIDGcVWeuhKJaMKo4mG-

2 likes

Heb je dat al eens geprobeerd? :smile:
Ook handig voor het Speedmaster script in de sluiting!

1 like

Jazeker, werkt perfect !

1 like

Goede tip thanks. Letter vullen, de rest wegvegen of hoe pak dat je dat zo netjes mogelijk aan?

1 like

22 likes

Voor de verf ; ontvetten van het metaal is belangrijk - spiritus oid - en goed diep met een tandenborstel reinigen - drogen - verf erin smeren met tandenstoker of kwastje, en het overtollige veeg je zo weer weg. Afplakken is wel handig op een kastdeksel met zoveel tekst maar op een sluiting niet echt nodig.
Ik heb het al 2 keer gebruikt op een Speedmaster en een IWC Porsche design en het blijft echt goed zitten.
Ik kreeg zelf deze tip van iemand die het op de Omega training had vernomen… :smiley:

Succes !

5 likes

Tandpasta werkt net zo prima

1 like

Fijne :sunny:dag allemaal

27 likes

Heeft even geduurd, maar sinds afgelopen dinsdag mag ik hier ook meedoen :smiling_face:

Heel erg blij mee. Wat een ontzettend fijn horloge om te dragen!
Maar dat wisten de HFers in dit draadje natuurlijk al :smile:

34 likes

Zit er nu de OEM band van de hesalite op of van de saffier, ik mis de gepolijste midden links of komt dat door de hoek van de foto?

1 like

Heel mooi. Veel plezier ermee.

22 likes

Scherp gezien van je :grinning:
Ik hou niet van gepolijste schakels. Heb de saffieren Speedy op leer gekocht en daar los de matte OEM band van de hesalite bij besteld.

6 likes

Thanks!

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

1 like

Dankjewel! Dat gaat zeker lukken :blush: