Heel erg mooi! Veel plezier ermee.
Thanks
Heel mooi!
Heel mooi!
Benieuwd hoe deze zich gaat houden tussen je andere geweld.
Thanks! Deze gaat sowieso heel vaak worden gedragen. Een betere basis altijd-goed Speedie kan ik me niet wensen.
Als ik ze zo eens vergelijk is die van jou is een soort transitional model joh met eigenschappen van de oude en nieuwe generatie van die periode. Echt mega vet. Maar dit wist je wsl al?
Lekker hoor, mooie staat ook! Nogmaals gefeliciteerd. Watchfid is echt top. Niet goedkoop, wel goed
Staat goed! Primeur denk ik? Ik heb het nog niet eerder gezien. De juiste sluiting heb je ook snel gevonden dan
Thanks!
Nou ja ik heb zeker Moonwatch Only er goed bij gehouden in die tijd. Ik wilde:
- Liever een 1450 band dan een 1479
- Liever lange S en lange R dan beide kort
- Liever vrij stevige patina dan slechts licht verkleurd
- Alles moest wel period correct zijn. Bij de bezel moest ik daar even goed naar kijken, maar in 1990 had je precies de wisseling van een aantal onderdelen, waarvan ik vind dat ik nu de ideale combi heb.
Plaatje voor de sfeer?
Het is een Artem clasp. Wel netjes moet ik zeggen maar ga wel voor een oem kijken een keer. Toch net even mooier.
Proficiat! Poeh wat een geweld aan gruwelijk mooi vintage hier in ‘t topic de laatste tijd!
Heel vet, proficiat. Vooral die lange S en R is top en jah de staat, ik ben ook meer en meer watchfid in het oog aan het houden!
Djeeez….
Prachtig zeg
Bedankt
Oef, deze is echt schitterend! Geniet ervan!